Gratis annuleren tot 07-12-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 06-12-21
Hurb
Gratis annuleren tot 07-12-21
PricelineUS$ 85
Hotels.comUS$ 85
eDreamsUS$ 85
Beoordeeld op 4 oktober 2021 via mobiele applicatie

Met de familie 5 kamers geboekt in Fletcher Leeuwarden.
De vloerbedekking in de gangen en kamers vol met vlekken. Schilderwerk muren en houtwerk inslechte staat. Kamers op de 2e verdieping stonken erg muf en benauwd. Kamer op de 3e verdieping had 1 raam wat niet gesloten kon worden en open stond. Na 2 x reclameren kregen we een andere jamer. Andere kamer kreeg de stank van de keuken in de kamer. Erg vies. Badkamers zijn oud en viezig zelfs niet eens een mengkraan. Het Duco restaurant was modern en gezellig. Ontbijt is prima zo ook de bediening. Het hotel zelf is een absolute afrader. Locatie is super zo ook de archtectuur van het hotel maar dat is ook alles.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 23 september 2021

Prima locatie in het centrum van Leeuwarden. Wij zaten in het nieuwe gedeelte. Kamers wel oké alleen erg warm. Kregen wel een ventilator te leen maar die hielden de kamers niet koel. Het nieuwe gedeelte minder goed bereikbaar voor gasten die slecht ter been zijn echter voor ons geen probleem. Bedden sliepen niet geheel prettig. Losse matrassen waar je of tussen zakte of bijna uit bed viel. Mooie binnentuin. Ontbijt prima. Medewerkers bij het ontbijt erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kan niet bij het hotel. Tegen gereduceerd tarief parkeren in een dichtbij gelegen stadsparkeergarage. Prima verblijf gehad hier.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 14 september 2021

Wij waren afgelopen weekend in het hotel. Een mooi hotel aan de buitenkant, midden in het centrum van Leeuwarden. Wij kregen kamer 10 toegewezen, boven de entree van het hotel. De eerste indruk van de kamer werd bepaald door de ronduit gore vloerbedekking. Overal zag je vlekken, waardoor de rest van de kamer ook vies aanvoelde. De badkamer was zeer klein en door de plaats van het handdoekenrek, sta je bij het gebruik van de wastafel, schuin voor de wastafel. De wastafel liep bij gebruik vol met water, dat maar zeer langzaam wegstroomde. Dit gemeld bij de receptie, maar op een vriendelijke doch besliste toon werd mij te kennen gegeven dat er geen andere kamers beschikbaar waren en de technische dienst niet in het weekend(!) beschikbaar was. Het toilet zal maar vollopen ...Helaas pindakaas, die houding.
Later heeft mijn man nogmaals aangegeven dat dit toch allemaal tegenviel en kreeg hij ter compensatie een fles wijn.
Voor 1 nacht hebben we 150 euro betaald, best veel, maar kennelijk niet genoeg om een schone en frisse kamer te bieden.
Gelukkig konden bij ons wel de ramen open...

Zo jammer, omdat het hotel aan de buitenkant veelbelovend oogt. Het ontbijt was top en de ontbijt ruimte gezellig en warm ingericht.
Maar voor ons geen Fletcher in Leeuwarden meer.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 23 augustus 2021

Hotel is prachtig gelegen in centrum van Leeuwarden. Het is een monumentaal pand met een prachtige tuin. Dus aan de buitenkant in potentie een prachtig hotel. Maar aan de binnenkant merk je toch dat Fletcher het heeft overgenomen. Wij hadden kamer 4 en wanneer je op de 1e verdieping komt ziet de vloerbedekking er al niet uit, op de (zeer ruime) kamer is dit niet anders en ruik je een muffe geur. Gelukkig kunnen de ramen hier wel open. De badkamer is klein met een douche in een bad. Leuk instappen voor de toch voornamelijk oudere cliënten. Ook iets simpels als een mengkraan is er niet en dat kan toch geen al te grote investering zijn? Ontbijt was goed.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 12 augustus 2021 via mobiele applicatie

De ligging is perfect, in hartje Leeuwarden. Eten en ontbijt is bistro Duco was ook prima en lekker. Wij zaten blijkbaar in het nieuwe gedeelte, kamer 414. Nette moderne kamer met kluisje, maar helaas zonder koffie of thee. Maar echt een groot nadeel: de kamer was veel te warm en er is geen enkele mogelijkheid tot frisse lucht, niks geen raam of rooster. Alleen een kleine ventilator. Dat is echt een groot minpunt.

Datum van verblijf: augustus 2021