Beoordeeld op 9 augustus 2018

Kamer: de kamer was erg goed. Met verschillende kamers. De woonkamer, de slaapkamer en de badkamer. De badkamer was met ligbad. Alles werkte naar behoren. De slaapkamer was in orde. hygiëne was prima. Dat er een aparte woonkamer was vond ik erg leuk. Zo kon ik s'avonds nog even ontspannen als mijn kamergenote al wou slapen.

Locatie: de locatie is echt super. Het hotel is gelegen in het centrum en alles wat er ik wou zien was op loopafstand. Het hotel is het oude stadhouderlijke hof en is mooi ingericht. Er zit een mooie tuin bij waar ik heerlijk gegeten heb.

Service: het personeel was vriendelijk. Alleen mogen ze na het werk in de tuin s'avonds wel wat stiller zijn. Ik ben maar met mijn raam dicht gaan slapen. Omdat ik geen zin had om helemaal naar beneden te gaan en er wat van te zeggen. Dit was een minpunt.

Kamertip: Vergeet de tuin niet te bezichtigen. Die is de moeite waard.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij hadden kamer 28 en onze kennissen kamer 27. Zelfs met het mobiele airco apparaat was het niet te harden in de kamer qua temperatuur. Bleek later, bij vertrek, ook nog dat er boiler problemen waren waardoor de temp in de badkamer tropische temperaturen haalde. Jullie kunnen niets aan de temp buiten doen, maar wel aan de kamertemperatuur. (En aangeven dat er boiler problemen zijn.)

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 augustus 2018

Een midweek in de culturele hoofdstad van Europa was puur genieten!
Ik had een suite aan de achterkant van het paleis : ruim, in originele staat( niets oubolligs aan) schoon en vooral koel mede door de origenele houten luiken die op de dag na de schoonmaak dicht gingen! Ontzettend vriendelijk, hulpvaardig en meedenkend personeel én een kanjer van een kok: het eten was iedere avond grote klasse! Als je dat mag nuttigen in de 'koninklijke' tuin voel je je als een vorst in.... Leeuwarden!

Kamertip: Zou zeer zeker vragen om een kamer aan de achterkant en t liefst een suite!
Verbleef: augustus 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 27 juli 2018

Goede ontvangst en service heel goed volder prettig aan duidelijke uitleg fijne kamer en heel goed ontbijt je kunt haast niet meer verwachten en natuurlijk de mooie centrale ligging. Was een verblijf om weer terug te komen als we weet in Leeuwarden verblijven

Kamertip: kamer op eerste verdieping zijn heel makkelijk bereikbaar en comfortabel
  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 juli 2018

Het is een prachtig en goed centraal gelegen hotel met lekker ontbijt en vriendelijk personeel! De gratis Wifi was heel sterk en er is voorziening om 50 meter van het hotel ondergronds (dus koel) te parkeren. Kamer aan de voorzijde staat wel de hele dag in de zon. Hof met een geschiedenis, dat ook gewoon te bezoeken is.

Kamertip: Voorkant is warm als de zon de hele dag schijnt...
  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner