“Karakteristieke horecagelegenheid met een zweem van Blauw Bloed”
Beoordeling van De Walrus - Leeuwarden

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
23 mei 2024 beoordeeld

Na de Elfstedentocht, 20 mei 2024, tijdens het begin van de avond heerlijk, binnen, kunnen eten. Vooraf voorzien van goede suggesties werd de keuze bevestigd door geweldige maaltijden. De entourage draagt bij tot een bepaald tijdsbeeld passend in de omgeving.

18 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een kleine groep binnen gegeten in een gezellig en knus hoekje. Met name de bediening heeft ons vanavond teleurgesteld. Hoewel de bediening vriendelijk en beleefd was misten ze de fijne kneepjes van het vak. Zo hadden ze moeite om de drankjes op het dienblad te houden, werden er verkeerde gerechten uitgeserveerd, keken zij onvoldoende naar ons om en vergaten ze bestelde drankjes uit te serveren.

Er zat veel verschil tussen de gerechten. Waar de kipsaté lekker was, was de burger maar net een voldoende. De prijs-kwaliteit verhouding was daardoor niet in balans.

Voor het goedmaken van de fouten werd een gratis kopje koffie aangeboden. Wel jammer dat ze dat compenseren door een extra kopje thee aan te slaan.

Al met al daarom net een onvoldoende.

Datum van bezoek: mei 2024
Martijn Stouten, General Manager van De Walrus - Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2024

Dag Johnny,

Wat jammer dat we net een onvoldoende scoren! Gezien de beleving die je beschrijft is dat ook wel begrijpelijk en is dat zeker niet hoe we dit graag wille zien.

Zou je een mail met je contactgegevens en de datum van het bezoek kunnen sturen naar martijn@dewalrus.nl? Dan neem ik even contact met je op.

Fijne dag!

9 mei 2024 beoordeeld

Na een mooie dag Leeuwarden, een mooie afsluiting bij De Walrus. Wij hebben daar eerst heerlijk op terras wat gedronken en daarna heerlijk gegeten. Het was top. Prima eten en prima personeel!

8 mei 2024 beoordeeld

Afgelopen zondag 5 mei met gezin eindelijk weer eens naar de Walrus geweest. Het eten was prima maar daar omheen ging er helaas net teveel mis. Helaas was de ervaring daarom al met al vrij matig. Wat ging mis:
-ondanks pogingen en toezegging van welwillende bediening moesten we 3 maal vragen om extra portie friet voordat we die kregen.
-merendeel bediening was met andere zaken bezig dan de klant. Zo moesten we heel lang wachten voordat onze drankjes doorkwamen terwijl die al lang klaar stonden om uitgeserveerd te worden. Vervolgens ging muziek op standje 180 terwijl we net in gezellig gesprek zaten. Kennelijk was afscheid collega belangrijker dan rekening houden met de klanten die er nog zaten.

Ik hoop dat de bedrijfsleiding deze recensie positief oppakt en we volgende keer weer een betere ervaring beleven.

• Sfeer
De Walrus, General Manager van De Walrus - Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2024

Beste,

Wat vervelend om te horen dat jullie ervaring bij de Walrus niet helemaal top was! 5 mei (Bevrijdingsdag) is natuurlijk een uitzonderlijk drukke dag maar dit mag geenszins een excuus zijn. Dit is uiteraard niet de service waar wij bij de Walrus naar streven en daarom wil ik graag mijn excuses aanbieden! Zou je contact met mij willen opnemen zodat we samen kunnen kijken naar een gepaste oplossing? Dit kan via info@dewalrusleeuwarden.nl
Ik hoor graag van je!

Vriendelijke groet,

Frouke

2 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op het grote terras tijdens de eerste mooie zomerdag! Bediening was heel vriendelijk, en eten werd snel geserveerd. De curry met gamba’s is trouwens overheerlijk!

Reizigers die De Walrus - Leeuwarden bekeken, bekeken ook

In De Walrus - Leeuwarden geweest? Deel je ervaringen!