Henk-Jan W
Gronau, Duitsland

Zaailander, een heerlijk zelfgebrouwen biertje!

Beoordeling van In de Brouwerij
4,0 van 5 bollen18 sep 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zaailander Boekweit Blond!! Wat een heerlijk zelfgebrouwen biertje op het gezellige terras van In de Brouwerij. Super smakelijke hamburger, de tosti viel wat tegen (maar dit werd prima afgehandeld en stond niet op de rekening) en ook de nacho schaal is zeer ruim en heerlijk van smaak. Vlotte en attente bediening (ondanks het tekort aan personeel).
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.2 km van In de Brouwerij
Roomservice
0.6 km van In de Brouwerij
Exterior
0.4 km van In de Brouwerij
  • Agoda.com
Gratis parkeren
Fotos do bar e recepcao!!
  • Skyscanner.com
  • ZenHotels.com
0.5 km van In de Brouwerij
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
Beoordeeld op 11 september 2021 via mobiele applicatie

Heel mooi restaurant aan het plein met een groot terras
Leuke kamer hadden we helemaal boven op de derde verdieping er was een kleine tegenvaller er is geen lift
Voor de rest was het genieten ook van het heerlijke bier wat daar wordt gebrouwen

Kamertip: Garage in de buurt
Beoordeeld op 10 september 2021

Mooie kamer, mooi ruime badkamer, voldoende kast ruimte en heerlijk, airco!

Wel vonden wij dat het ontbijt stukken beter kon. 1 kop koffie, 1 kuipje boter en 2 keiharde eieren, voor € 30. Dat kan stukken beter. Overigens erg aardige bediening en na vragen een ander ei en boter erbij gekregen.

Ook het terras is prachtig en de broodjes kroket heerlijk. Kortom wij komen hier zeker terug.

Kamertip: Alle kamers liggen bovenin het gebouw
Beoordeeld op 24 augustus 2021 via mobiele applicatie

Bij aankomst merkten we dat er een probleempje was met de airconditioning. Na dit aangegeven te hebben bij de eigenaar kregen we ter compensatie een gratis drankje en werd het probleem keurig verholpen. De kamer was schoon en het ontbijt was heerlijk. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 30 juli 2021

1e indruk is prima!

Echter na een bezoek van een aantal dagen blijkt de prijs kwaliteit verhouding op dit moment nog te hoog.
Dit boetiek hotel heeft zeker potentie om een top zaak te worden, echter de finesse ontbreekt helaas nog wel op dit moment!

Jammer dat er geen aanspreekpunt was, zodat wensen of opmerkingen van gasten niet kenbaar kunnen worden gemaakt.
Laten we het zien als een belangrijk aandachtspunt!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 11 mei 2021

Een weekend weg in Leeuwarden maakt het helemaal af door dit hotel. De locatie is ideaal. Een hotel met een prachtig verhaal, stijl , luxe badkamer en heerlijke bedden . Kort om , top! Echt een aanrader!

Datum van verblijf: april 2021