Aron117
Boston, Massachusetts

Mooi hotel op perfecte locatie

Beoordeling van Oranje Hotel Leeuwarden
5,0 van 5 bollen19 jun 2024 beoordeeld
Afgelopen weekend verbleven in het Oranje Hotel in Leeuwarden. Het hotel is mooi, het personeel bijzonder vriendelijk en de locatie is perfect doordat het naast het station is en tegen de stad aan ligt.
Reistype: Bezocht voor zaken
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
1.3 km van Oranje Hotel Leeuwarden
  • Vio.com
1.5 km van Oranje Hotel Leeuwarden
Gratis parkeren
Fotos do bar e recepcao!!
  • Skyscanner.com
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
Beoordeeld op 16 juni 2024

Mooi hotel en een fijne ontvangst met heel vriendelijk personeel. De kamer was ruim en het bed lag lekker Keus uit harde en zachtere kussens was prettig. Fijn dat er een minibar was en koffie- en theefaciliteiten en een flesje water. Badkamer was niet heel ruim, maar voldeed prima. In het kader van duurzaamheid wordt niet elke dag schoongemaakt en de handdoeken vervangen, maar als je dit wel wilt, kun je dat heel simpel aangeven. We hadden een kamer aan de achterzijde, dus geen uitzicht, maar dat was helemaal prima, omdat er in ieder geval geen lawaai was. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt en hun eigen parkeergarage (zat al vol vanwege de Slachtemarathon).

Datum van verblijf: juni 2024
Sjoukje Witkop, General Manager van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juni 2024

Beste WanYingChow,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Wij zijn erg blij dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest. Hopelijk mogen wij u in de toekomst nogmaals in ons hotel verwelkomen!

Beoordeeld op 15 juni 2024

Mooi hotel, prima gelegen, parkeren kan in hotel (beperkt) of in de onmiddellijke omgeving. Ruime en comfortabele kamers maar af en toe nachtelijk machinegebrom.

Datum van verblijf: mei 2024
Sjoukje Witkop, General Manager van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2024

Beste ARTrudi,

Hartelijk dank voor uw positieve recensie. Wij zijn blij om te lezen dat uw verblijf bij ons naar wens is geweest en we hopen u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 2 juni 2024

Vriendelijk personeel - lekker ontbijt - goed geslapen - parking voor fietsen voorzien(misschien nog een extra oplaadpunt voorzien)

Datum van verblijf: mei 2024
Sjoukje Witkop, General Manager van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2024

Beste Alex Weyns,

Wij vinden het fijn om te horen dat alles goed is bevallen en bedankt voor uw feedback.

Met gastvrije groet,

Team Oranje Hotel

Beoordeeld op 2 juni 2024

Erg fijn verblijf gehad, schone kamers, vriendelijk personeel en heerlijke bedden. Echt een aanrader!

Beste Daan Scherphof,

Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij zijn daar erg blij mee! Hopelijk tot een volgende keer.

Met gastvrije groet,

Team Oranje Hotel

Beoordeeld op 27 mei 2024

Vriendelijke ontvangst, ook heel vriendelijk en voorkomend bij het ontbijt. Verder een lekker ruime kamer, maar de medewerkers maken het af.

Datum van verblijf: mei 2024
Team Oranje Hotel , Guest Services / Front Office van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2024

Beste hbs217,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wat fijn dat u positief terugkijkt op de service van onze medewerkers en de ruime kamer. Wij hopen u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen!