Mandy B

Uitstekend verblijf

Beoordeling van Oranje Hotel Leeuwarden
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Een schone kamer en fijn ontbijt zijn voor ons belangrijk. Dit bleek uitstekend. En vriendelijk personeel maakte ons verblijf af.
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 3 weken geleden
Beste,

Wat fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Veel lang voor het achter laten van een review.

1.5 km van Oranje Hotel Leeuwarden
Exterior
  • StayForLong
0.6 km van Oranje Hotel Leeuwarden
Restaurant
Fotos do bar e recepcao!!
  • Skyscanner.com
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
4 weken geleden beoordeeld

heel goed tevreden mooi hotel goede bediening personeel was vriendelyk ontbyd was ook heerlyk werd ook steeds bygevuld voor de rest alles was geweldig

Datum van verblijf: mei 2024
Team Oranje Hotel , Guest Services / Front Office van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste,

Bedankt voor uw verblijf bij ons en het fantastische cijfer! We hopen jullie nogmaals in onze mooie stad te mogen verwelkomen!"

5 weken geleden beoordeeld

Warm welkom, fijne sfeer, prima kamer en op top locatie dichtbij allerlei restaurants en tegenover het station, en een parkeergarage onder het hotel, erg handig op deze locatie

• Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 mei 2024

Het koffiezetapparaat liet het afweten. ( dachten wij) direct kwam er iemand en wees ons op het ‘verborgen’ aan-uitknopje 😉

Datum van verblijf: mei 2024
Team Oranje Hotel , Guest Services / Front Office van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2024

Beste Kampenhlm,

Veel dank voor deze positieve beoordeling en mooie feedback. Wat goed om te horen dat de service van ons team zo goed bevallen is! Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Gastvrije groet,

Team Oranje Hotel

Beoordeeld op 5 mei 2024

Heel leuk hotel, centraal gelegen en gezellige bediening , de.hotel kamers zijn simpel maar compleet

Datum van verblijf: mei 2024
Sjoukje Witkop, General Manager van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2024

Dear,

Wij hopen dat jullie veel van Leeuwarden hebben kunnen ontdekken tijdens jullie verblijf in ons hotel. Natuurlijk hopen wij dat jullie nog vele malen bij ons terugkomen. De deur staat altijd voor jullie open.

Beoordeeld op 3 mei 2024

Leuke standaardkamer. Zeer proper. Op onze aankomstdag was het extreem warm voor 1 mei. Airco functioneerde onvoldoende. Vervelend voor onze hond voor wie 23 graden teveel is. Dag erna was koeling wel effectief. Vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid smakelijk ontbijt.

Beste,

Wij blijven werken aan onze kwaliteit en wij blijven investeren in ons hotel, daarom zijn ook uw feedback en tips ontzettend waardevol, bedankt hiervoor!
Wij hopen dat u verder een goed verblijf heeft gehad!