Gratis annuleren tot 21-08-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 21-08-22
Priceline
Gratis annuleren tot 17-08-22
Hotels.comUS$ 112
TravelocityUS$ 112
Destinia.comUS$ 112
Beoordeeld op 22 juni 2022

Heerlijk hotel en centraal gelegen. Eet en drinken gelegenheden in de buurt. Kamer ruim en heel fijn dat er drinken in de minibar staat dat bij de prijs is ingegrepen. Het personeel is uiterst vriendelijk. Parkeren bij hotel was helaas vol en daarom verderop moeten parkeren maar wel via hen geregeld.
Ontbijt was ook goed.

Beoordeeld op 20 juni 2022

Dit was een top vakantie. Ligging van het het hotel is top als je, zoals ons, alle dagen gaat fietsen.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer uitgebreid ontbijt, kortom zeer fijne ervaring. Bedankt

Datum van verblijf: juni 2022
Sjoukje Witkop, General Manager van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2022

Beste Marc,

Veel dank voor deze beoordeling en de warme complimenten. Mocht u een volgend bezoek plannen naar Leeuwarden, hopen wij u wederom te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 20 juni 2022

een prima hotel. Goed gelegen en super vriendelijk personeel.
het ontbijt was erg uitgebreid, en lekker. een prima locatie om te verblijven. wij hadden fietsen gehuurd en mochten die tot Zondag gebruiken. Het personeel van de fietsenzaak kwamen ze ophalen in het hotel.

Beste Conny,

Het doet mij erg goed om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Ook wil ik u graag bedanken voor het achterlaten van een recensie. Dit waarderen wij oprecht.

Beoordeeld op 19 juni 2022

Supervriendelijk ontvangst super mooie kamers en supervriendelijk personeel met een super lekker ontbijt en superservice dat we al eerder onze kamer in mochten en zo onze bagage al daar konden laten. Voor herhaling vatbaar.

Beste Nellie,

Dank voor uw positieve woorden! Het lezen van zo'n mooie recensie betekent veel voor mij en het hele team. Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 19 juni 2022

Een aangename verrassing. Dat is wat het Oranje Hotel was. Fijne kamer, en nog belangrijker, prima bed en kussens! De locatie maakt dit hotel ook een uitstekende basis om Leeuwarden verder te verkennen. Een aanrader.

Beste Marc,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf en voor het achterlaten van uw enthousiaste review!
We waarderen uw feedback zeer en zijn blij te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen!