Beoordeeld op 28 mei 2018 via mobiele applicatie

Lang weekend geboekt. Oranje hotel was nog vrij. Bleek zeer goede keuze. Personeel is echt top. Begint al bij de receptie. Uitermate vriendelijk en behulpzaam. Bij het ontbijt en terras dezelfde ervaring. Kamers zijn prima. Goede bedden en kussens. Tot slot. Ligging is top. Loopafstand van de het centrum / historische binnenstad.

Datum van verblijf: mei 2018
Witkop_Sjoukje, General Manager van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Beste Peter,

Hartelijk dank voor de mooie recensie! Fijn dat uw verblijf naar wens is geweest en we zien u graag nog eens!

Maas Termaat

Beoordeeld op 21 mei 2018

Na een lange treinreis vanuit Rotterdam stapte we uit station Leeuwarden en recht daar tegenover dit heerlijke terras waar we lekkere koffie hebben gedronken vooraf aan het museum bezoek waar Escher een tentoonstelling had.

Kamertip: n.v.t. dronken er alleen koffie.
Datum van verblijf: mei 2018
Witkop_Sjoukje, General Manager van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2018

Beste Henk B,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie!

Fijn om te lezen dat u heerlijke koffie bij ons heeft gedronken.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer in het Oranje Hotel / bij Brasserie Oranje.

Beoordeeld op 17 mei 2018

Hier 2 nachten geweest. Ontvangst bij receptie uitstekend. Auto even voor de deur geparkeerd. Receptioniste wees ons de weg naar de eigen parkeergarage. De kosten hiervan zijn 12,50 per nacht. De ingang ligt in de straat erachter. Mooie schone kamer. Compleet met waterkoker met theezakjes en een Nespresso automaat met cupjes. Werd ook de volgende dag weer aangevuld!
Op bed liggen 3 kussens en op verzoek kan je nog een ander kussen krijgen bij de receptie. Hotel ligt recht tegenover station. Let op de overstekende fietsers!!!! Vanuit hotel loop je zo het centrum in. Het ontbijt is uitgebreid. Verse jus 3 soorten yoghurt, zalm en prosecco en natuurlijk streekproducten. Hotel is zijn geld dik waard.

Beoordeeld op 16 mei 2018

Prima hotel, centraal gelegen. Efficiënte kamer, goed doordacht, schoon en erg vriendelijk personeel. Oprechte interesse om mensen tips te geven en zich gast te laten voelen Ruime keuze bij het ontbijt, als je zou willen is er zelfs prosecco

Beste 23moi63,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie!

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in het Oranje Hotel.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer in het Oranje Hotel.

Beoordeeld op 14 mei 2018

Je wordt ontvangen door zeer vriendelijk personeel (zonodig kun je je bagage even achterlaten om alvast de binnenstad te bezoeken). Met de lift of via de trap kun je naar je kamer. Deze is mooi schoon en fris. Er liggen verschillende kussens, harde en zachte, waaruit je kunt kiezen en vind je die nog niet lekker liggen, kun je zelfs nog een ander vragen. Na een lekkere nachtrust start je met een heel vers ontbijtje. Wat een keuze aan eten en drinken.
Dit hotel is een echte aanrader!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels

Beste Delftgast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie!

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in het Oranje Hotel.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer in het Oranje Hotel.