• Restaurant
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 132 per nacht.

Stenden Hotel(Leeuwarden)
Alibi Hostel(Leeuwarden)
Alddiel B&B(Leeuwarden)
  • Bar/lounge
B&B Marshall(Leeuwarden)
Agoda.com
28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang weekend geboekt. Oranje hotel was nog vrij. Bleek zeer goede keuze. Personeel is echt top. Begint al bij de receptie. Uitermate vriendelijk en behulpzaam. Bij het ontbijt en terras dezelfde ervaring. Kamers zijn prima. Goede bedden en kussens. Tot slot. Ligging is top. Loopafstand van de het centrum / historische binnenstad.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Witkop_Sjoukje, General Manager van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 mei 2018

Beste Peter,

Hartelijk dank voor de mooie recensie! Fijn dat uw verblijf naar wens is geweest en we zien u graag nog eens!

Maas Termaat

21 mei 2018 beoordeeld

Na een lange treinreis vanuit Rotterdam stapte we uit station Leeuwarden en recht daar tegenover dit heerlijke terras waar we lekkere koffie hebben gedronken vooraf aan het museum bezoek waar Escher een tentoonstelling had.

Kamertip: n.v.t. dronken er alleen koffie.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Witkop_Sjoukje, General Manager van Oranje Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 mei 2018

Beste Henk B,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie!

Fijn om te lezen dat u heerlijke koffie bij ons heeft gedronken.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer in het Oranje Hotel / bij Brasserie Oranje.

17 mei 2018 beoordeeld

Hier 2 nachten geweest. Ontvangst bij receptie uitstekend. Auto even voor de deur geparkeerd. Receptioniste wees ons de weg naar de eigen parkeergarage. De kosten hiervan zijn 12,50 per nacht. De ingang ligt in de straat erachter. Mooie schone kamer. Compleet met waterkoker met theezakjes en een Nespresso automaat met cupjes. Werd ook de volgende dag weer aangevuld!
Op bed liggen 3 kussens en op verzoek kan je nog een ander kussen krijgen bij de receptie. Hotel ligt recht tegenover station. Let op de overstekende fietsers!!!! Vanuit hotel loop je zo het centrum in. Het ontbijt is uitgebreid. Verse jus 3 soorten yoghurt, zalm en prosecco en natuurlijk streekproducten. Hotel is zijn geld dik waard.

16 mei 2018 beoordeeld

Prima hotel, centraal gelegen. Efficiënte kamer, goed doordacht, schoon en erg vriendelijk personeel. Oprechte interesse om mensen tips te geven en zich gast te laten voelen Ruime keuze bij het ontbijt, als je zou willen is er zelfs prosecco

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste 23moi63,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie!

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in het Oranje Hotel.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer in het Oranje Hotel.

14 mei 2018 beoordeeld

Je wordt ontvangen door zeer vriendelijk personeel (zonodig kun je je bagage even achterlaten om alvast de binnenstad te bezoeken). Met de lift of via de trap kun je naar je kamer. Deze is mooi schoon en fris. Er liggen verschillende kussens, harde en zachte, waaruit je kunt kiezen en vind je die nog niet lekker liggen, kun je zelfs nog een ander vragen. Na een lekkere nachtrust start je met een heel vers ontbijtje. Wat een keuze aan eten en drinken.
Dit hotel is een echte aanrader!

Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampshire Hotels

Beste Delftgast,

Hartelijk dank voor het plaatsen van deze recensie!

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in het Oranje Hotel.

Wij verwelkomen u in de toekomst graag weer in het Oranje Hotel.