“Heerlijk en écht Thais”
Beoordeling van Thai By Jai

Thai By Jai
Geclassificeerd als nr. 68 van 203 Restaurants in Leeuwarden
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor een lage prijs. Vorig jaar ben ik in Thailand geweest, en het eten bij Thai By Jai is net zo goed. Vanavond gaan we weer (als het niet vol is tenminste)

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2019 beoordeeld

Super lekker wij zijn meerdere keren in Thailand geweest maar hier was het minstens zo goed alles klopte en alles even vers en lekker komen gauw weer , dikke 10

Datum van bezoek: augustus 2019
6 augustus 2019 beoordeeld

Nog een zeer nieuw restaurant waar de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam is met het kiezen van de gerechten alles met verse ingrediënten en ruime porties.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanwinst voor Leeuwarden! Als je van Aziatisch eten houdt, is dit een heerlijke plek om neer te strijken!

Datum van bezoek: juli 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is mooi. Het personeel is vriendelijk. En last but not least, het eten is prima. Goede keuze in Leeuwarden!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Thai By Jai bekeken, bekeken ook

In Thai By Jai geweest? Deel je ervaringen!