Andre B

Vriendelijk personeel

5,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Mooi hotel waarbij vooral de vriendelijkheid opvalt van het personeel (zowel aan de receptie als aan het ontbijt - super vriendelijke Hennie). Zij waren steeds bereid om onmiddellijk onze vragen te beantwoorden. 2 dagen rondgefietst in de prachtige omgeving van Leeuwarden met heel goede e-bikes van het hotel. Wij gaan zeker nog terug.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 weken geleden

Hartelijk dank voor uw recensie.

Het is fantastisch om te horen dat u zo tevreden bent over ons hotel en met name ons personeel dit wordt zeer op prijs gesteld.
Wat fijn ook dat jullie heerlijk hebben kunnen genieten van de omgeving met onze fietsen.

Wij hopen u bij een volgend bezoek aan Leeuwarden u weer te mogen ontvangen in ons hotel.

1.4 km van WestCord WTC Hotel Leeuwarden
0.6 km van WestCord WTC Hotel Leeuwarden
  • eDreams
1.9 km van WestCord WTC Hotel Leeuwarden
Gratis parkeren
Fotos do bar e recepcao!!
1.7 km van WestCord WTC Hotel Leeuwarden
  • Priceline
1.6 km van WestCord WTC Hotel Leeuwarden
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
3 weken geleden beoordeeld

Geweldig hotel jammer dat er geen sauna en massage meer aanwezig was ( hadden we wel gevonden op internet maar op de site niet ) Riante kamer geweldige badkamer vriendelijke mensen !! Zelfs slingers op gehangen voor onze verjaardag en een flesje bubbels van het hotel gekregen !!

Kamertip: Geen sauna en massage // gym is niet bijzonder
Datum van verblijf: mei 2024
Rolf-Jan van Zeyl, General Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor uw recensie.

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons hotel.
Het is erg prettig te horen dat u zo tevreden bent over ons personeel en de kamer.

Hopende u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

4 weken geleden beoordeeld

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede voorzieningen in en rond hotel. Nette kamer met prima bedden en goede klimaatbeheersing. Diner en ontbijt van goed kwaliteit ook daar vriendelijk personeel. Kortom fijn om te verblijven.

Kamertip: Neem gerust je E-bike mee, netjes verzorgde stalling mogelijk

Beste Marco,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel.

Het is erg goed om te zien dat u zo tevreden bent over het restaurant en het personeel.

Wij hopen u graag weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijk groet,

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer was voor de rest goed. Wel weinig stopcontacten. Wij zaten in kamer 1010 en boven ons was er veel geluid van stoelen en iets van rolcontainers s avonds laat . Net of daar de keuken zat! Of iets dergelijks. In ieder geval veel roering. De kamer was schoon en een lekker bed

Kamertip: Fiets voor naar het centrum als je niet van wandelen houdt.
Datum van verblijf: mei 2024
Rolf-Jan van Zeyl, General Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Wim,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw feedback.

Het is goed om te horen dat u tevreden bent over de kamer en ons personeel.
Onze excuses voor het verstoren van uw nacht door geluidsoverlast.

Wij hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.

Beoordeeld op 11 mei 2024

Prima hotel, luxe, heel schoon, zachte matrassen, ruime kamer, heerlijk ontbijt. Waterkoker aanwezig (maar geen stopcontact op goede plek, opgelost door 2 prullenbakken op elkaar te stapelen ..). Bij receptie werd vriendelijk gevraagd naar doel van de reis... dat gaat niemand iets aan, beetje té klantvriendelijk. Maar verder uitstekende ervaring

Beste meneer/mevrouw,

Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over ons hotel.

Het is goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de kamer en het bed.

Wij hopen u graag weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijk groet,

Beoordeeld op 10 mei 2024

het bed lag heerlijk na enig zoeken en navraag bij receptie erachter gekomen dat stopcontact onder nachtkastje verstopt was. stopcontacten bij kasten zijn niet of nauwelijks bereikbaar voor koffieapparaatje misschien verzetten naar bovenkant zodat je er makkelijk van buitenaf bijkunt. Verder was het prima in orde.

ik vond het restaurant iets te sjiek voor mij misschien iets meer keuzes creeeren voor a la carte met soep en dergelijke. wel vriendelijk behulpzaam personeel

• Reistype: Reisde alleen

Beste Maarten,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons hotel.
Het is erg fijn om te horen dat u alles dankzij de hulp van onze collega's toch heeft kunnen vinden.

Hopende u in de toekomst weer te mogen ontvangen in ons hotel.