Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
Expedia.comUS$ 98
Booking.comUS$ 94
Hotels.comUS$ 98
eDreamsUS$ 94
TravelocityUS$ 98
Orbitz.comUS$ 98
Beoordeeld op 9 september 2021

Prachtig hotel waar zeer vriendelijke, klantgerichte mensen werken. De accomodatie is voortreffelijk. Een aanrader voor een volgend bezoek aan Leeuwarden. Het is toegestaan om een vervoermiddel zoals een fiets, motor, Solex binnen te stallen. Buiten een mooie, ruime parkeerplaats.

Datum van verblijf: september 2021
Rolf Jan van Zeyl, General Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2021

Beste gast,

Wij willen u bedanken voor het schrijven van uw review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u genoten heeft van onze hospitality en gastvrijheid.

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Een dikke pluim, een absolute aanrader ..
Hotel prachtig, ruim en godzijdank wat een verademing om echte vaklui in de bediening en service te ontmoeten, chapeau voor de maître.
Kwaliteit eten super goed en dankzij het uitzicht in de bar een heerlijke plek voor een borrel.
We hebben echt genoten!

Beste gast,

Allereerst bedankt voor het delen van uw ervaringen. Wat ontzettend fijn te lezen dat u zo genoten heeft van ons hotel en het prachtige restaurant met uitzicht over Leeuwarden.

Beoordeeld op 29 augustus 2021

Mooie ruime kamer met een heerlijk bed.
Prima ontbijt en vriendelijke medewerkers.
Kleine domper was een deuk in de autodeur tijdens ons verblijf en uiteraard had de dader geen briefje met gegevens achtergelaten

Beste gast,

Bedank voor het schrijven van uw review. Wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben van onze heerlijke bedden.

Graag verwelkomen wij u weer opnieuw in ons hotel.

Rolf Jan van zeyl

Beoordeeld op 26 augustus 2021

Maar 20 min. lopen naar centrum Leeuwarden. Vriendelijk personeel. Prima kamers met badkamer en apart toilet. Jammer dat er geen afzuiging in de badkamer is.
Goede bedden en werkende airco.
Ontbijt prima verzorgd.
Eten in restaurant op 11e verdieping was uitstekend. Hebben er 2x gegeten en het was 2 keer een heerlijke verrassing wat de kok had gemaakt.
Hotel en restaurant zijn echt een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2021
Rolf Jan van Zeyl, General Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2021

Beste gasten,

Hartelijk dank voor het schrijven van jullie review.

Wij vinden het ontzettend leuk om te horen dat jullie hier hebben genoten.

Beoordeeld op 25 augustus 2021 via mobiele applicatie

De kamer was zoals van een 40-sterren verwacht mag worden. Superfijn dat het toilet apart is en ruim, ook badkamer erg ruim. Ook ruim aanbod van de badkamerartikelen; hier waren we zeer blij mee. Een beetje jammer was de glazen douchewand, wordt wel schoongemaakt, maar onvoldoende, want door de aanslag is deze dof uitgeslagen en ziet het er niet erg fris uit.
Voldoende koffie en thee, alleen jammer dat er geen flesje water stond voor gebruik. Als j hier niet op bent voorbereid, moet je water uit de badkamer kraan tappen.

Al met al zijn we wel ruim tevreden.

Beste gast,

Wij willen u bedanken voor het schrijven van uw review. Wat ontzettend fijn om te horen dat jullie hebben genoten van het verblijf. Wij zullen uw feedback meenemen binnen ons team, dank hiervoor!