Priceline
Booking.comUS$ 93
Hotels.comUS$ 98
TravelocityUS$ 98
Beoordeeld op 24 augustus 2021

Samen met twee tienerzonen logeerden wij een nacht in dit uitstekende hotel aan de rand van de stad. Wij hebben genoten van de superschone kamers met een heel goed ingerichte badkamer en prima bedden. Het ontbijtbuffet was enorm uitgebreid en vers. Al het personeel (onthaal, schoonmaak, ontbijtbuffet) was uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam. Zonder dat wij er expliciet om gevraagd hadden, kregen wij twee communicerende kamers. Hoewel het hotel zich duidelijk ook profileert als een congreslocatie heeft men aandacht voor gezinnen. Dat hebben wij heel erg geapprecieerd. Wij komen graag terug!

Datum van verblijf: augustus 2021
Rolf Jan van Zeyl, General Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2021

Beste Petra,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wat ontzettend fijn om te horen dat jullie hebben genoten van ons hotel.

Beoordeeld op 24 augustus 2021

Uitstekend hotel met moderne, ruime, schone kamers. Op de bovenste etage ligt een geweldig restaurant. Het ontbijt was goed verzorgd en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een absolute aanrader als u in Leeuwarden verblijft.

Reistype: Reisde voor zaken

Beste meneer Weening,

Bedankt voor het delen van uw review. Wat fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Graag tot ziens!

Beoordeeld op 24 augustus 2021

Een heel fijn hotel om te verblijven.
De kamer is zeer ruim, en schoon, goede bedden.
Het eten was heel lekker, en op een mooie locatie met uitzicht op de stad, vanaf de elfde etage.
Heel vriendelijk personeel.
Ga zo door.

Kamertip: Onze kamer was op de zesde verdieping, op de zuidkant prima kamer.

Beste gast,

Wat ontzettend fijn om te horen dat u heeft genoten van onze heerlijke bedden en restaurant.

Rolf jan van Zeyl

Beoordeeld op 22 augustus 2021

Waar je kon parkeren was matig aangegeven, ook niet of dat gratis was of niet. Er waren wel slagbomen, maar die stonden omhoog. Bleek wel gratis te zijn. Bij de receptie was het zakelijk en moesten we een tijdslot voor het ontbijt (maximale duur 45 minuten) aangeven. De eerste dag gekozen voor 8:00 uur, omdat we 10:00 aan de late kant vonden. De kamer was netjes, maar als friend5, zou onder ander koffie continu ververst worden, dat was niet het geval. Het is duidelijk een zakelijk ingesteld hotel, waar de individuele gast zeker niet extra aandacht krijgt. Helaas hadden we een kamer met een connecting deur en dat zorgde helaas wel voor overlast door de buren. Om in de ochtend bij het ontbijt te komen moet je wel de lift nemen (vanwege corona max 2 personen in de lift) en dat zorgde nogal voor vertraging ook de beperkte punten van koffie uitgifte, e.d. zorgde ervoor dat je niet echt relaxed kon ontbijten. Zeer teleurstellende ervaring! Beter je koffiecups meenemen en zelf voor een broodje op de kamer zorgen. Er kan voor de leisure gast wel wat verbeterd worden. Ook de keuze bij het ontbijt vonden we matig. Verder moet je vanaf het hotel naar het centrum wel ruim 20 wandel minuten rekenen. Tip voor de receptie om bij de bevestiging te vermelden dat het restaurant in het hotel populair is en tijdig reserveren aanbevolen. Wij waren teleurgesteld dat we er als hotelgast niet meer terecht konden. Volgende keer geen WestCord WTC Leeuwarden meer.

Datum van verblijf: augustus 2021
Rolf Jan van Zeyl, General Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2021

Beste Chris,

Allereerst, waarderen wij het zeer dat u de tijd en moeite heeft genomen uw ervaring met ons te delen. Het is onze eerste prioriteit onze gasten een zorgeloos en aangenaam verblijf te bieden, waarin gastvrijheid, service en kwaliteit hoog in het vandaal staan. Graag maken nemen wij uw feedback mee binnen ons team, zodat wij onze gastvrijheid en services kunnen verbeteren. Dank hiervoor!

Wij hopen uw in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel!

Beoordeeld op 22 augustus 2021

Mooie kamer met uitzicht op de stad (cityview), de verrekijker en de kaart lag klaar om de stad van boven te bekijken. Schone ruime kamer met een fijn groot en lang bed. Leuke hotelbar op de elfde verdieping met aardig personeel.

Beste Willem,

Bedankt voor het delen van je bericht. Wat fijn om te horen dat jullie genoten hebben van onze City View kamer.