Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, luxe kamers! Goed en uitgebreid ontbijt buffet. Heerlijke bedden met frisse lakens en donzen dekbed (ondanks hittegolf gebruikt want de kamers werden gekoeld tot 19gr, temp wel aangepast naar 23gr maar toch relatief koud in de nacht).
Skybar geprobeerd op 11e etage. Sfeervol! Heerlijke espresso cocktail, niet heel druk. Leuk Fryslan arrangement met gratis Arriva kaartjes! Zeker de moeite waard. Wij (stel tot 35 jaar) hebben veel gezien reizend door Fryslan met Arriva.

- Restaurant STEK de moeite waard in Leeuwarden. Superleuk voor een lunch aan het water of intiem diner in de avond met sfeerlichtjes.
- Rondvaart Stavoren: 2u varen over de Friese meren voor klein prijsje. Heel leuk gevaren met sympathieke schipper met leuke elfsteden verhalen en die ook nog wat liedjes speelde. Je kunt aanmelden met app of bellen.
Stavoren vonden we een romatisch kustplaatsje. Heerlijk haring gegeten!
-leeneenfries.nl aanrader!

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
WTCHotel, Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2018

Hallo! dank voor je uitgebreide recensie, super leuk om te lezen wat jullie allemaal hebben ondernemen tijdens je verblijf bij ons!
Goed om te horen dat jullie hebben genoten en veel van de stad en omgeving hebben kunnen zien. Stek is inderdaad een erg leuk plekje in de binnenstad, komen we zelf ook graag :). Fijne dag vandaag en hopelijk tot de volgende keer.

Groet Julia & Team WestCord WTC Hotel Leeuwarden

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Geweldig leuke stad met een prima Westcord Hotel nabij de binnenstad. Parkeren ruim en gratis. Kamers zijn uitstekend en van alle gemakken voorzien. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Prima fietsen te huur voor zeer redelijke prijs. Hotelkamers zijn vrij prijzig.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Ben H, Guest Relations Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2018

Beste Jan,

Allereerst waarderen wij het zeer dat je de tijd en moeite hebt genomen, bovenstaande recensie met ons te delen. Super dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons en leuk dat je de stad Leeuwarden hebt kunnen verkennen als Culturele Hoofdstad van Europa. Fijn dat de hotelkamer aangenaam was en het personeel vriendelijk en behulpzaam. Uiteraard streven wij naar perfectie en tevredenheid bij onze gasten. Wellicht mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.

Beoordeeld op 6 augustus 2018

Fantastisch hotel, zeer ruime, schone kamer met een goede airco!!
Prettig ontvangst. Zeer goed en uitgebreid ontbijt en heerlijke koffie!
Op de 11 etage gegeten in de Brasserie, een echte aanrader en volgende keer willen we het restaurant Elevé proberen.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner

Beste AvWivA W,

Wat fijn om te horen dat je zo´n fantastisch verblijf bij ons hebt gehad! Super dat de hotelkamer met faciliteiten aangenaam en comfortabel was. Daarnaast zijn wij blij om te horen dat het ontbijt in de smaak viel en het personeel zo vriendelijk was. Dit is uiteraard zeer belangrijk. Fijn dat het diner in onze brasserie in de smaak viel en je bij je eerstvolgende bezoek ons Michelinster restaurant zou willen bezoeken, super! We verwelkomen je dan ook graag opnieuw.

We gaan je recensie zeker delen met het team!

Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Hotel is op zich best goed. Alleen de service van het hotel past niet bij de uitstraling van dit hotel.
We hebben hier 2 nachten in 2 kamers gelogeerd met 4 personen. We vergaten onze elektrische tandenborstel. Gelukkig had de huishoudelijke dienst deze gevonden. Het hotel was echter niet bereid om deze onder rembours op te sturen. Goh je zou ook eens wat moeite voor je gasten moeten doen en eens echt service gericht
moeten werken. Zwaar teleurgesteld !

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden

Beste Henny,

Allereerst waarderen wij het zeer dat je de tijd en moeite hebt genomen deze recensie voor ons achter te laten. Wat fijn om te horen dat u ons hotel over het algemeen goed vindt. Toch begrijpen wij dat u teleurgesteld bent over onze service betreft het versturen van uw elektrische tandenborstel, wij bieden hiervoor dan ook onze welgemeende excuses aan.
Het is zo dat wanneer wij pakketjes verzenden, wij verantwoordelijk zijn voor onstane schade tijdens het transport. Wat wel een optie zou zijn, is wanneer u een online verzendlabel aanmaakt en deze vervolgens naar ons hotel toestuurd/toemaild. Vervolgens kunnen wij deze op het pakket bevestigen en het pakket wel versturen. Wij horen graag of u hier gebruik van wilt maken, de receptie helpt u dan graag verder.

Nogmaals dank voor het achterlaten van deze recensie, wij horen graag van u.

Beoordeeld op 29 juli 2018

Een arrangement geboekt, 1 overnachting en een zes gangen diner in restaurant Élevé. Prettig ontvangst, prima schone kamer, uitstekend ontbijt. Enig minpuntje is de afstand tot het parkeerterrein, maar in deze droge zomer is dat geen probleem!

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Ben H, Guest Relations Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2018

Beste Tomvda,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen het zeer! Super dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons en ook nog gebruik hebt kunnen maken van een van onze arrangementen. Fijn om te horen dat het ontvangst prettig was en het ontbijt in de smaak viel. Wellicht, mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.

We gaan je recensie zeker delen met het team!