Beoordeeld op 1 mei 2018

Fijne schone kamer van alle gemakken voorzien. Apparte toilet ruimte. 20 minuten lopen naar het centrum van Leeuwarden. Op de 11e verdieping bevindt zich een bar en restaurant met prachtig uitzicht. Prima ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: april 2018
WTCHotel, Guest Relations Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Beste Mirian,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen deze recensie voor ons te schrijven. Super dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons en fijn dat je zo hebt kunnen genieten van het uitzicht. Fijn dat het personeel zo vriendelijk en behulpzaam was, wij vinden dit natuurlijk zeer belangrijk! We gaan je recensie zeker delen met het team en wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.

Beoordeeld op 20 april 2018

Er was door de vorige gast in de badkamer van de kamer gerookt en toen ik ’s avonds mijn tanden ging poetsen trof ik meerdere peuken aan in het putje van de wastafel. Dat stonk niet alleen, er was ook duidelijk niet goed schoongemaakt. Daarna pakte ik een handdoek om mijn gezicht af te drogen maar ook deze stonk naar rook.

’s Morgens heb ik dit bij de receptie aangegeven en gevraagd of peuken en handdoeken konden worden verwijderd en dat is gedaan. Echter, toen ik vervolgens onder de douche stond kwam de rooklucht in alle hevigheid terug door de damp van de douche. Erg onprettig.

Ik heb ook dit aangegeven bij het uitchecken, maar de receptioniste hield het bij ‘sorry, heel vervelend voor u’. Weinig service voor een hotel als het WestCord en dat maakt dat ik niet snel meer voor dit hotel zal kiezen.

• Reistype: Reisde voor zaken
WTCHotel, Guest Relations Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2018

Beste NZOW,

Allereerst waarderen wij het zeer dat u een recensie voor ons achter heeft gelaten. Wij vinden het namelijk ontzettend vervelend dat u niet heeft kunnen genieten van een prettig en aangenaam verblijf bij ons. Het mag zeker niet zo zijn dat er gerookt werd door de vorige gasten op de kamer die daarna aan u toegewezen werd. Dit had veel eerder opgemerkt moet worden. Wij hebben dit inmiddels uitgebreid besproken met al onze afdelingshoofden, of ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet weer gebeurd.

Ik zou dan ook graag nog even persoonlijk contact met u op willen nemen, om bovenstaande te bespreken en u een tegemoetkoming aan te bieden.

U kunt mij bereiken op: 058 233 49 00 of leeuwarden@westcordhotels.nl

Beoordeeld op 19 april 2018

Mooie kamer, goede voorzieningen, goed restaurant. Gewoon prima. Vriendelijk personeel en goede hulp bij het inchecken. Ontbijt 's ochtends was ook goed en het in/uitchecken ging vlot. Al met al zou ik hier zeker terugkomen.

• Reistype: Reisde voor zaken
WTCHotel, Guest Relations Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018

Beste Robin,

Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen dit zeer! Super dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons. Fijn dat het diner in ons restaurant in de smaak viel en dat het personeel zo vriendelijk en behulpzaam was. Super om te horen dat je zeker bij ons terug zou komen, we verwelkomen je dan ook zeer graag opnieuw in de toekomst.

We gaan je recensie zeker delen met het team.

Beoordeeld op 14 april 2018 via mobiele applicatie

We krijgen bij een vriendelijke ontvangst, direct een upgrade met zelfs diverse opties. Het was een goede kamer/appartement.
Na een heerlijk diner op de 11e, was het erg prettig om vanuit het restaurant je bed in te rollen.
De locatie is niet optimaal om het centrum in te gaan.

Datum van verblijf: maart 2018
WTCHotel, Guest Relations Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 april 2018

Beste Patrick,

Wij waarderen het zeer dat je deze recensie voor ons achtergelaten hebt! Super dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons, en fijn om te horen dat je zo tevreden was met de upgrade. Fijn dat het diner in de smaak viel, met het prachtige uitzicht van de stad Leeuwarden. We gaan je recensie zeker delen met het team en wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.

Beoordeeld op 31 maart 2018 via mobiele applicatie

wij komen elk jaar 3 keer in dit prachtige Hotel.
lieve medewerkers en mooie kamers .
we hebben het weer heerlijk gehad .
Vinden het wel erg jammer dat het ontbijt nu beneden is.
Vonden het juist zo leuk boven in de top te ontbijten met het prachtige uitzicht.
Groetjes fam. Kort

Datum van verblijf: maart 2018
WTCHotel, Guest Relations Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2018

Beste Familie Kort,

Wij waarderen het zeer dat jullie de tijd en moeite genomen hebben, deze recensie voor ons achter te laten. Wat ontzettend leuk om te horen dat jullie de laatste 3 jaren zo tevreden zijn met de service en mooie hotel kamers. Wij waarderen dit zeer. Het is natuurlijk even wennen, om van ons uitgebreide ontbijtbuffet te genieten op een andere locatie. Toch zijn wij erg blij met deze verandering, omdat we nu juist met ruimte hebben om onze gasten te ontvangen. Jullie kunnen natuurlijk altijd terecht op onze 11e etage voor een heerlijk diner of een gezellige borrel. We gaan jullie recensie zeker delen met het team, en hopen jullie natuurlijk in de toekomst opnieuw te verwelkomen in ons hotel of restaurant!