19 februari 2018 beoordeeld

het is een schitterend hotel? wat buiten de stad maar op loopafstand. De kamers zijn ruim en alles is aanwezig. Zeer groot bed en goede matrassen. Het ontbijt was heel goed. De keuze was te groot. Een echte aanrader.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
WTCHotel, Guest Relations Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

Beste Gast,

Allereerst hartelijk dank voor je tijd en moeite bij het schrijven van deze recensie, wij waarderen dit zeer. Super dat je benoemt ons hotel schitterend en een aanrader te vinden. Dit is natuurlijk super fijn om te horen.

Fijn dat je de hotelkamer zo ruim vond en dat je een goede nachtrust hebt gehad door onze heerlijke grote bedden. We gaan je recensie dan ook zeker delen met het team en wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.

14 februari 2018 beoordeeld

Een onwaarschijnlijke vriendelijkheid van alle persoonsleden van Westcord Leeuwarden, een plezier om te toe te komen.
Het restaurant verzorgd en lekker, tip top!
Als we in Leeuwarden zijn komen we beslist hier..

• Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
WTCHotel, Guest Relations Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 februari 2018

Beste Griet,

Hartelijk dank voor deze prachtige recensie. Super om te horen dat je zo genoten hebt van je weekend bij ons, tijdens de WoodBoys opening. Wat fijn dat u al het personeel zo vriendelijk vond, en dat het diner in ons restaurant zo goed in de smaak viel. Wij waarderen dit zeer. Wij gaan uw recensie zeker delen met het team. In de toekomst verwelkomen wij u graag opnieuw in ons hotel of restaurant.

Hadewey Bakker en Team WestCord Leeuwarden

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een nacht doorgebracht tijdens een schaatstournooi in de 11Stedenhal. Het hotel is op loopafstand van de schaatshal en biedt comfortabele kamers aan. Voor een nachtje prima, kamers zijn ingericht voor zakenlui en stralen dit ook uit. Zakelijk en weinig opsmuk, bedden en sanitair zijn echt goed te noemen. Ontbijt en personeel van goede kwaliteit. Uitzicht vanuit de ontbijtzaal is adembenemend over het Friese landschap. En nee het is geen charmehotel, voor zakenmensen prima, maar of dat voor toeristen ook zo is dat waag ik te betwijfelen.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
WTCHotel, Guest Relations Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

Beste Saskia,

Allereerst hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen dit zeer. Wat leuk dat je het schaatstournooi hebt kunnen bezoeken en dit hebt kunnen combineren met een overnachting in ons hotel. Super dat je de hotelkamer met aparte badkamer zo goed vond en dat het ontbijt zo in de smaak viel. We gaan je recensie zeker delen met het team en wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.

8 februari 2018 beoordeeld

Als je hier binnenstapt is je eerste indruk 'ja, zo wil ik een hotel binnenkomen'. Grote aankomsthal, nette binnenkomst. Dames achter de receptie waren vriendelijk en correct. Kamer was goed en verzorgd. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Koffie en theefaciliteiten, strijkijzer, bureau, mooie badkamer, aparte wc, en de leuke minibar.
Hier en daar moeten kleine dingen wel bijgehouden worden zoals bijvoorbeeld de kitranden in de badkamer. Maar ach dat was een kleinigheid wat ongetwijfeld bijgehouden zal worden.
Het hotel zit direct naast Holland Casino en op 5 minuten afstand van het centrum van Leeuwarden waar je in de avond leuk kan borrelen.
Ik zou hier zeker vaker komen.

• Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden

Beste Martin,

Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie, wij waarderen dit zeer! Super dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons. Fijn om te horen dat je de entree van het hotel zo prachtig vond en dat we je van alle gemakken hebben kunnen voorzien in de hotelkamer. Dank voor de kritische noot over de kitranden in de badkamer, wij zijn op dit moment druk bezig alle kamers te voorzien van nieuwe kitranden. Super om te horen dat je ons hotel in de toekomst opnieuw zou bezoeken, wij verwelkomen je dan ook graag! We gaan je recensie zeker delen met het team.

31 januari 2018 beoordeeld

Mooie grote kamer. Vriendelijk personeel prima ontbijt en diner. Hotelkamers liggen op de 6e verdieping en hoger. Daardoor heb je in elk geval totaal geen last van het verkeer. Eten is op de bovenste (11e )verdieping met een mooi wijds uitzicht.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
WTCHotel, Guest Relations Manager van WestCord WTC Hotel Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2018

Beste Rik,

Super dat je zo genoten hebt van je verblijf bij ons, en dat het ontbijt en diner zo goed in de smaak viel. Fijn dat je zo genoten hebt van het uitzicht en heerlijk tot rust bent gekomen zonder geluidshinder van het verkeer. We waarderen het zeer dat dit benoemt wordt. Wie weet mogen we je in de toekomst opnieuw verwelkomen in ons hotel of restaurant.