saskia
Noord-Brabant, Nederland

grote schone kamer en lekker ontbijt.

Beoordeling van Van der Valk Leeuwarden
4,0 van 5 bollen13 feb 2024 beoordeeld
Een super grote kamer, luxe badkamer met bad en aparte douche. Toilet in aparte ruimte. Heel schoon. Luxe toilet artikelen. Let op, kamer wordt tijdens je verblijf niet schoongemaakt, enkel op verzoek. Het ontbijt is goed, volop keus in warm en koud. Wij hebben een fijn verblijf gehad.
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: gratis artikelen beschikbaar bijv een tandenborstel indien die vergeten is. Centrum is op 5km.
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Vio.com
  • Algotels
  • Agoda.com
4.2 km van Van der Valk Leeuwarden
Restaurant
Fotos do bar e recepcao!!
Volledig restitueerbaar
5.1 km van Van der Valk Leeuwarden
Word beloond met One Key
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
Beoordeeld op 2 februari 2024

Mijn beoordeling betreft het restaurant waar het absurde bedrag van 2euro 50 gerekend wordt voor één karaf kraanwater naast de wijn die wij dronken. Wat een verdienmodel!
Onze gerechten waren smaakvol, helaas weinig groenten en frietjes erbij, wat maakt dat wij het stevig aan de prijs vonden.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 1 januari 2024 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel! Prachtige ruime en schone kamer met balkon. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Er hangt gewoon een relaxte sfeer. Goede parkeergelegenheid en op geringe afstand van het centrum van Leeuwarden. Wel prijzig maar zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 23 oktober 2023 via mobiele applicatie

We hadden een live-cooking arrangement. Heerlijk gegeten, daarna geslapen in een mooie kamer. Alles perfect : douche, bad, aparte wc. Heerlijke bedden.
Wat vooral fijn was: het was stil ‘s nachts. Geen geluid van buiten of van de andere gasten.
En een heerlijk ontbijt.

Kamertip: Mooie tentoonstelling in het Fries museum
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 22 oktober 2023

Wij komen graag genieten van het uitgebreide lunchbuffet. Zeer prettige bediening en alles wordt ook bij drukte goed aangevuld. Alles schoon en netjes! Gezellige familiaire sfeer. Bij warm weer is het op het terras met mooie tuin ook fijn.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 21 september 2023 via mobiele applicatie

Heel mooi nog nieuw hotel. Alles heel schoon en netjes. Personeel allemaal erg vriendelijk en niks is teveel.
Wij hadden comfort kamer en deze was zeer ruim en heerlijk bed
Ontbijt was zeer ruime keuze en kok wilde graag iets maken. Ook het diner in restaurant was heel goed.

Datum van verblijf: september 2023