HerfstkindjeHelma

Heerlijk hotel

Beoordeling van Van der Valk Leeuwarden
5,0 van 5 bollen1 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Fantastisch hotel! Prachtige ruime en schone kamer met balkon. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Er hangt gewoon een relaxte sfeer. Goede parkeergelegenheid en op geringe afstand van het centrum van Leeuwarden. Wel prijzig maar zeker voor herhaling vatbaar.
Datum van verblijf: december 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Agoda.com
  • Algotels
  • Agoda.com
4.2 km van Van der Valk Leeuwarden
Gratis parkeren
Fotos do bar e recepcao!!
Volledig restitueerbaar
  • ZenHotels.com
  • Priceline
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
Beoordeeld op 23 oktober 2023 via mobiele applicatie

We hadden een live-cooking arrangement. Heerlijk gegeten, daarna geslapen in een mooie kamer. Alles perfect : douche, bad, aparte wc. Heerlijke bedden.
Wat vooral fijn was: het was stil ‘s nachts. Geen geluid van buiten of van de andere gasten.
En een heerlijk ontbijt.

Kamertip: Mooie tentoonstelling in het Fries museum
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 22 oktober 2023

Wij komen graag genieten van het uitgebreide lunchbuffet. Zeer prettige bediening en alles wordt ook bij drukte goed aangevuld. Alles schoon en netjes! Gezellige familiaire sfeer. Bij warm weer is het op het terras met mooie tuin ook fijn.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 21 september 2023 via mobiele applicatie

Heel mooi nog nieuw hotel. Alles heel schoon en netjes. Personeel allemaal erg vriendelijk en niks is teveel.
Wij hadden comfort kamer en deze was zeer ruim en heerlijk bed
Ontbijt was zeer ruime keuze en kok wilde graag iets maken. Ook het diner in restaurant was heel goed.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 20 september 2023 via mobiele applicatie

Wij hadden een wellness Loft.
Deze was schoon, luxe en had een goede bank en een goed bed.
De badkamer was geweldig met een dubbele douche, een whirlpool en een sauna.
De lobby ziet er goed uit en het restaurant heeft een eenvoudige en toch luxe uitstraling.
De gerechten waren voortreffelijk, maar de porties van enkele gerechten was ietwat aan de grote kant.
De bediening was netjes en correct.
Het standaard ontbijt was prima.
Voor rust met een vleugje luxe ben je hier op het juiste adres.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 23 augustus 2023

Wat een fijn hotel! Ruime, schone kamer. Grote badkamer met apart toilet. Rustig gelegen op 5 km van het centrum. Vriendelijk en voldoende personeel.
Geen overlast van andere gasten, voornamelijk ouderen.
Goed ontbijt en prima parking.
Dit hotel is genoteerd bij onze favorieten! O, ik vergeet het sloepje huren: fantastisch!
Het enige waar ik aan moet wennen is het gedeelde balkon, maar er was toch niemand behalve wij:)

Datum van verblijf: augustus 2023