Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel!! Perfect verblijf gehad hier! Het ontbijt en diner zijn uitgebreid en van hoge kwaliteit. Er is een gezellige en sfeervolle bar in het hotel, dus je hoeft niet per de de stad in om te borrelen. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn luxe en de ligging van het hotel is perfect. In een paar minuten ben je in het centrum van Leeuwarden. Tip: parkeer in het centrum in de garage Zaailand.

Datum van verblijf: september 2020
Van der Valk Hotel Leeuwarden, Gastenservice/Front Office van Van der Valk Leeuwarden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2020

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor deze geweldige score en het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen. Wij willen u bedanken voor uw mooie woorden over de kamers en het restaurant. Wij zullen uw review dan ook delen met de rest van het team.

Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

In 2 weken tijd hebben we 4 van der valk exclusief gehad en deze in Leeuwarden behoort zeer zeker tot de favorieten ( de andere, Enschede,Apeldoorn, Middelburg )
Groot hotel, aan de ene vleugel alle kamers aan de andere het restaurant. Van de 4 hotels was dit het meest Corona proef hotel. De medewerkers erg vriendelijk, de kamer erg ruim, schoon het ontbijt fantastisch, de bar heerlijk. Waarom geen 10? Er waren veel mensen met fietsen net als wij en willen onze gieten dan toch het liefst in een afgesloten ruimte en deze was niet aanwezig. Verder top hotel waar we zeker nog terug willen komen.

Goedemorgen,

Leuk te horen dat u in korte tijd een viertal Valk hotels heeft bezocht!

Om het bezoek voor alle hotelgasten zo aangenaam mogelijk te maken besteden wij veel aandacht aan de maatregelen rondom het coronavirus. Dit om onze gasten een zo gastvrij mogelijk verblijf te laten ervaren!

Graag delen wij uw complimenten met het team. Uiteraard hopen wij u nogmaals bij Hotel Leeuwarden te mogen verwelkomen.

Oant sjen in Leeuwarden!

Beoordeeld op 17 september 2020

Wij verbleven 3 nachten in het hotel. Heel vriendelijk ontvangen en in de bar zeer leuk personeel!! Fijne grote kamer, schoon ook. Er zijn wel wat puntjes die beter kunnen, maar die hou je altijd. Al met al, hebben wij het heerlijk gehad.
p.s. ik had mijn eigen kussen meegenomen en die was ik vergeten. De volgende dag gebeld, maar heel simpel zeggen ze dan dat het niet is aangemeld bij de gevonden voorwerpen. Het zou toch opgevallen moeten zijn met mijn eigen sloop erom....

Beste Muriel,

Dank voor uw bezoek aan Hotel Leeuwarden.

Blij te vernemen dat uw verblijf aan Hotel Leeuwarden bevallen is! Betreffende de gevonden voorwerpen proberen wij items die zijn blijven liggen te allen tijde bij de rechtmatige eigenaar terug te krijgen!

Graag doe ik dan ook nog een poging om het kussen te vinden. In het kader hiervan ontvang ik graag uw bericht op fom@leeuwarden.valk.nl.

Uiteraard hopen wij u nogmaals bij Hotel Leeuwarden te mogen verwelkomen! Oant sjen in Leeuwarden!

Van der Valk Hotel Leeuwarden

Beoordeeld op 13 september 2020

Eigenlijk is mijn broer de vaste vriend van deze organisatie en samen met onze echtgenotes hebben we overnacht, ontbeten en gebruik gemaakt van Life&cooking. Perfecte kamers, een prima ontbijt, een zeer uitgebreid diner buffet en zeer vriendelijk personeel. Hier komen we zeker terug!!?

Beoordeeld op 12 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, luxe kamer met fijne badkamer met stortdouche en ligbad. Heel goed bed
Het ontbijt (restaurant) vond ik minder, niet echt Coronsproof! Er was een buffet wat geen spatscherm had. Alle etenswaren lagen open en bloot. Het brood was niet lekker vers en er werd karig aangevuld ondanks dat het restaurant druk bezet was.
Wij hadden een hoogzomer arrangement met 2x dinermenu. De keuze van de menu's was summier. Ik heb dit bij andere Valk hotels wel beter gezien.
De automatisering is ook nog niet helemaal op orde. Als je via de app iets boekt kunnen de medewerkers het niet terugvinden in het systeem Ik zou de factuur via de mail krijgen! Niet ontvangen!

Goedemorgen,

Allereerst hartelijk dank voor uw bezoek aan hotel Leeuwarden.

Dank voor de complimenten over het hotel! Betreffende de maatregelen rondom het coronavirus volgen wij de gestelde richtlijnen vanuit het RIVM.

Wij hebben uw opmerkingen betreffende het diner en ontbijt gedeeld met ons team. Betreffende het driegangendiner is het altijd mogelijk om van de reguliere menukaart te bestellen. Indien het totaalbedrag van het diner binnen de waarde van het arrangement valt is dit mogelijk zonder meerprijs.

Onze verontschuldigingen dat u de factuur van het verblijf nog niet ontvangen heeft. Graag vernemen wij hierover kort uw reactie zodat wij de factuur alsnog zo spoedig mogelijk kunnen toesturen.

Graag hopen wij u nogmaals bij Hotel Leeuwarden te mogen verwelkomen.

Van der Valk Hotel Leeuwarden