“Ambivalent ”
Beoordeling van Proefverlof

Proefverlof
Geclassificeerd als nr. 18 van 183 Restaurants in Leeuwarden
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met grote groep gegeten. Vriendelijke, jonge bediening waarbij het allemaal wat rommelig toegaat. Als het hoofd gerecht in een diep bord met dunne saus wordt geserveerd wordt het netjes eten van de frites wat lastig. Met zijn allen uit de schaal dan maar. Smaak van alle gerechten redelijk. Vis wel precies goed.

28 mei 2018 beoordeeld

Prachtig gelegen, in de oude gevangenis, uitkijkend op een mooi stukje gracht van Leeuwarden. Lekker in de zon, op het zuiden, genieten van een drankje en eventueel hapje. Goede drankenkaart, eten en hapjes ook top.

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk terras aan het water. De borrelplank van 16.50 was werkelijk niet te versmaden. Wat een heerlijke hapjes! 2 van ons namen de poke bowl lunch die ook erg lekker was. De viognier wijn smaakte er prima bij. Een aanrader!

12 mei 2018 beoordeeld

Goede en vriendelijke bediening. Echt op service gericht met een smile.
Je kunt zowel binnen zitten, als buiten. Hier is een terras, langs de gracht en je hebt hier mooi uitzicht.
Je kunt desgewenst informatie krijgen van de bediening. Ze weten duidelijk wat de diverse gerechten e.d. inhouden. En als je speciale wensen hebt, en ze kunne je tegemoet komen hierin, wordt dit gedaan.
Een absolute aanrader.

11 mei 2018 beoordeeld

Een mooie plek en een mooi gebouw. Je kan lekker aan het water zitten. De bediening is niet fantastisch. Je moet lang wachten voordat je kan bestellen en ondanks dat er meerder obers langs je tafel lopen, kan je maar bij eentje bestellen.
Wij moesten meer dan 30 minuten op een smaakloze tosti's met avocado wachten. Onze tosti's werden zelfs naar een andere tafel gebracht.
Excuses of een compensering werd niet aangeboden. Obers reageerden ook niet als je ze riep. Kortom een tent waar ik nooit meer naartoe ga!

Reizigers die Proefverlof bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland

In Proefverlof geweest? Deel je ervaringen!