Niek E
Tilburg, Nederland

Voor de prijs echt dikke prima!

Beoordeling van Hotel 't Anker
4,0 van 5 bollen1 okt 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ik boekte een eenpersoonskamer vanwege een festival in de Neushoorn.
Vanwege de lage prijs wist ik niet goed wat ik er van moest denken, maar het was gewoon dikke prima.
Op de verdieping deel je de toilet en douche (aparte ruimtes) met - als ik het goed zag - vier eenpersoonskamers. Pas toen ik ging uitschenken zag ik voor het eerst iemand terwijl het vol geboekt was.
Geen gratis shampoo in de douche: op zich gezien de prijs logisch, maar hou daar dus rekening mee.
In de kamer een eenpersoons bed: ligt prima! Een stoel, een klein leesplankje, een wastafel en een eenvoudige kast om je kleding in op te bergen. Meer heb je ook niet nodig als je alleen op pad bent.
Ik heb geen gebruik gemaakt van het ontbijt: dat schijnt vrij basic te zijn. Ik heb in de stad ontbeten: hou er rekening mee dat je op zondag voor 11:00 uur bijna nergens terecht kan.
Wat ook fijn is: je kan - ik zaterdag in ieder geval - al om 13:00 uur inchecken, uitchecken voor 10:30 uur.
Datum van verblijf: oktober 2023
Kamertip: Het hotel beschikt over eigen parkeerplaatsen in een parkeergarage in de buurt: tarief is oké.
Reistype: Bezocht alleen
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Expedia.com
1.9 km van Hotel 't Anker
4.6 km van Hotel 't Anker
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
Beoordeeld op 15 november 2022

Echt een budget hotel, prima bedden, primitief ontbijt, brood uit zakken van de lidl van de vorige dag, hagelslag uit het grote pak op je boterham te schudden, vond het wel grappig maar nog nooit zo mee gemaakt ergens.
Verder erg dunne muren/wanden waardoor ik om 4 uur wakker werd van geluiden van de gasten naast ons die je eigenlijk niet wilt horen.......hoop dat het een spel was...kreeg er rode oortjes van

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 26 september 2020 via mobiele applicatie

Prima uitvalsbasis. Het is een basis hotel maar de belangrijkste ingrediënten waren aanwezig. Prima bed, lekkere douche met goede staal. Oke ontbijt.

Het hotel is een beetje bedomd en gedateerd, maar voor een uitval basis en prima plek

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

We hadden de 3 persoons kamer aan de voorkant op de eerste verdieping. Het is een grote kamer alleen gedateerd. Het personeel is uiterst behulpzaam. Let op als je de auto bij het hotel kwijt wil moet je dat vooraf doorgeven. Anders is het een kilometer naar de Jumbo parkeergarage.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

In de kamer zaten de stopcontacten los en waren er onverklaarbare vlekken op de muur. We keken met ons raam (die niet helemaal open kon) uit op een parkeerterrein. En de kamer over het algemeen ziet er erg gedateerd uit. We hadden ook ontbijt genomen maar dat viel tegen. Het brood was wel lekker maar simpel. De badkamer zag er wel goed uit. De sleutels waren onhandig groot. Je kan de deur niet op slot doen zonder sleutel. Ik zou dit hotel niet aanraden zeker niet in de zomer vanwege de slechte ventilatie. Als je niet veel geld wilt uitgeven en in de winter komt en niet hele hoge eisen hebt is het prima.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Kamer was basic. Hier en daar waren nog wat spinnenwebben. Netheid algemeen eerder matig. Meubilair uit de 60-er jaren met gebreken en schade, zoals kleerkast waar de deur ontbrak. Nachtlampjes van elektriciteit voorzien via twee losse verlengkabels (brandveiligheid?!).
Roomservice nihil. Geen verse handdoeken, geen nieuwe shampoo, bedden nooit opgemaakt, zelf wcpapieren moeten vragen...
Ontbijt"buffet" nogal magertjes. Kaas opgedroogd, sommige sneden brood niet vers.
Personeel was wel vriendelijk ... maar dat was het dan.
Hoewel beperkte kostprijs is het voor mij absoluut geen aanrader.

Datum van verblijf: mei 2019