gerrie p

Nachtje Leeuwarden

5,0 van 5 bollen12 jun 2024 beoordeeld
Prachtig gebouw, je proeft de sfeer nog van het oude postkantoor.
Fijne kamer, schoon, fijn bed en kussen.
De ontvangst was uiterst vriendelijk, we waren te vroeg maar mochten toch op de kamer.
We hebben er ook gedineerd, was heerlijk!! Het ontbijt was ook top, en samen met het vriendelijke personeel was het een geweldige ervaring.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Algotels
Bastion Hotel Leeuwarden
4.4 km van Post-Plaza Hotel & Grand Cafe
Meer hotels in Leeuwarden bekijken
Beoordeeld op 27 februari 2024

Stijlvol prachtig Hotel, mooi design en details van het gebouw (oud postkantoor) uitstekende grand café-restaurant , mooie goede kamers in verschillende grote en stijlen en zeer vriendelijk personeel een echte aanrader in een het prachtige Leeuwarden.

Datum van verblijf: februari 2024
Annelies Douwstra, General Manager van Post-Plaza Hotel & Grand Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2024

Beste Ed, dankjewel voor je mooie feedback over je verblijf in Post-Plaza. We vinden het super dat je het naar je zin hebt gehad maar ook dat je dit wilt delen met anderen. Spread the word, tot snel! Groet Annelies

Beoordeeld op 19 februari 2024

Keurige kamers, super vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt,
goede bedden, kortom een uitstekende ervaring voor ons!
Wij verbleven hier omdat wij een avond voorstelling van de Tocht bijwoonde.
Al met al een aanrader! Goed bevallen

Datum van verblijf: februari 2024

Beste Marja, dankjewel voor je feedback! Wat super dat jullie naar de voorstelling van Musical de Tocht zijn geweest, een echte must see als je Friesland bezoekt. We zien jullie graag weer een keer terug, groet Annelies

Beoordeeld op 6 februari 2024

Heerlijk geluncht doch zeer lang moeten wachten, en na een poos werd het gehele postcode-menu in 1 keer geserveerd. Soep kon warmer en toen wij de rest konden consumeren waren die te veel afgekoeld.
In het vervolg graag vooraf de soep opdienen

Beste Oef,
Dankjewel voor je review aan de hand van je jullie bezoek aan ons Grand Café. De postbode lunch wordt inderdaad in één keer geserveerd, dan staat er veel lekkers op tafel. Jouw opmerking over de soep zal ik zeker aan de keuken doorgeven, met deze tips kunnen we ons service wellicht verbeteren. Zien we je snel weer?
Groet Annelies

Beoordeeld op 25 januari 2024 via mobiele applicatie

Tijdens het diner liepen er meerdere muizen rond in de eetzaal! Bij melding bleek dit bekend en werd er volgens hun aangewerkt! Ik vindt dat dit echt niet kan aangezien de keuken hier een open keuken is, en het ontbijt buffet hier ook klaar wordt gezet! Normaal gaat een restaurant dicht tot een ongedierte plaag is opgelost.

Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 januari 2024

Post-Plaza is een fijn hotel. Bij een bezoek aan het noorden en Leeuwarden in het bijzonder hoeven we niet na te denken welk hotel we nemen. We zijn er dan ook al verschillende keren geweest. Het hotel heeft sfeer. Op vrijdagavond was er deze keer een zanger met gitaar. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hebben er twee avonden heerlijk gegeten en, met prima wijn.. Daarna is het heerlijk slapen op de goede bedden. De volgende morgen is er een uitstekend ontbijt.

Datum van verblijf: januari 2024

Beste Jos,
Dankjewel voor je review op TripAdvisor, fijn dat je de moeite hebt genomen om jouw ervaring te delen. Daar zijn we ontzettend blij mee want gasten blij maken is ons voornaamste doel. En dat is bij jullie gelukt!
We gaan er dan ook vanuit dat we jullie binnenkort weer hartelijk mogen begroeten, oant sjen Annelies