eDreams
Travelocity
Agoda.comUS$ 117
Beoordeeld op 15 juni 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch wat een geweldige ervaring hebben wij beleefd in dit charmante, knusse maar toch zeer statige hotel. Aan luxe geen gebrek. De luxe kamers waren tip top in orde. Heerlijk geslapen, en dat komt niet vaak voor bij een eerste nacht. Het ontbijt was super! Als last but not least een compliment aan het zeer vriendelijke, behulpzame en toegankelijke personeel. Het was meer dan goed!

Kamertip: Je kunt hier écht met een gerust hart overnachten en eten!
Datum van verblijf: juni 2022
José Drenth, Gastenservice/Front Office van Post-Plaza Hotel & Grand Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Petra, wauw! Wat een ontzettende mooie review. Wat fijn dat alles op z'n plek viel. Spread the word en graag tot een volgende keer. Groet, José

Beoordeeld op 3 juni 2022 via mobiele applicatie

Het is een prima hotel, de ontvangst is allerhartelijkst en op de kamers is niets aan te merken. De prijs is wel vrij hoog, als je merkt dat het een soort opleidingshotel van de lokale hotelschool is. Dit geldt ook voor het restaurant: best prima eten, maar voor de prijs die ervoor gerekend wordt, is het allemaal maar net aan. Een voldoende, dat wel, maar niet meer dan dat.

Datum van verblijf: mei 2022

Beste 236wink, oei, een voldoende. Dat is niet waar we naar streven. De hotelschool van Leeuwarden leert de studenten alles over gastvrijheid. Hopelijk hebben jullie dit ook gemerkt bij jullie bezoek. Wij zijn dan ook trots dat ze bij ons komen werken en onze gasten verwennen. Natuurlijk, waar mensen werken, worden fouten gemaakt. Maar wij zijn er ook om fouten op te lossen. Wij staan altijd open voor feedback, dus mocht je nog iets willen delen, dan vernemen we dat natuurlijk graag. Groet, José

Beoordeeld op 30 mei 2022 via mobiele applicatie

Vakkundig en leuk personeel mooie kamers en perfect diner en ontbijt. Een topper voor Leeuwarden
Gelegen in het centrum dus alles goed bereikbaar. Het is binnen een plaatje om te zien en te beleven. Makkelijk bereikbaar met auto of OV. 8 minuten lopen van het NS station

Datum van verblijf: mei 2022

Kijk, hier worden we blij van. Zo te lezen waren we een match! Spread the word en graag tot een volgende keer. Groet, José

Beoordeeld op 21 mei 2022 via mobiele applicatie

Het was hier echt geweldig. De kamer is modern en netjes. Bed lag heerlijk!
Maar het ontbijt was helemaal te gek.
Als je in Leeuwarden een hotel zoekt, ga hierheen!
5 minuten wandelen naar winkels en restaurants!

Datum van verblijf: mei 2022
Annelies Douwstra, General Manager van Post-Plaza Hotel & Grand Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2022

Beste Laura,

Dankjewel voor je reactie en je review, spread the word!
Graag tot een volgende keer in Leeuwarden,

Groet Annelies

Beoordeeld op 7 mei 2022 via mobiele applicatie

Hotel Post-Plaza te Leeuwarden. Geweldig. Service. Vriendelijkheid. Nabij Centum. Luxe Kamers. Heerlijk Ontbijt. Nostalgische Gebouwen. Bezoek Waard. Wij hebben wederom genoten in één van onze favoriete provincie met als hoogtepunt Leeuwarden en Hotel Grand Café Post-Plaza.

Kamertip: Geniet van de gehele provicië en Leeuwarden.
Datum van verblijf: mei 2022

Wauw, dank je wel voor deze mooie omschrijving! Leuk dat jullie er waren. Oant sjen, José