Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

We werden heel vriendelijk ontvangen bij de receptie. Het hotel is super mooi en bijzonder. De kamers zijn schoon. En het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Zeker een aanrader !

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Annelies D, Director of Sales van Post-Plaza Hotel & Grand Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 augustus 2018

Beste Isis, wat heerlijk dat je zo'n fantastische review hebt geschreven, dankjewel! Zien we je snel weer? groet Annelies

Beoordeeld op 12 augustus 2018

De lokatie in het centrum is uitstekend. Personeel is jong, zeer behulpzaam, enthousiast. Zonder uitzondering,en dat is opmerkelijk. Iedereen doet zijn best om je verblijf zo goed mogelijk te maken, en het komt altijd oprecht over. Knap. Erg origineel pand, combinatie van voormalig postkantoor en bankgebouw. Oud, dus met hoge platforms en leuke hoeken en kanten. Geen standaard saai gebouw. Eyecatcher is de zaal van het vroegere postkantoor, dat nu dienst doet als restaurant, bar, lounge, leeszaal. Schitterend ! Voor elk wat wils. Gezellig op ieder moment van de dag. Goede kaart, redelijke prijzen, vlotte bediening. Kamer was gezellig (superior kamer op eerste verdieping), met reuze inloop douche, vrijstaand bad, zalige bedden, expresso machine, goede verzorgingsproducten en verder alles wat je verwacht in een goede hotelkamer. Alles super schoon en goed onderhouden. Goede verduistering. Rustig ook. Ontbijt is goed, alleen al omwille van die unieke zaal. We hebben het live cooking niet uitgeprobeerd, dus vraag er naar ! Parking is beschikbaar vlak bij het hotel. Al met al een echte aanrader als je in Leeuwarden bent!

Kamertip: Superior kamer of hoger voor meer ruimte en comfort.
  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Annelies D, Director of Sales van Post-Plaza Hotel & Grand Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2018

Beste Nitti M, dankjewel dat je onze gast bent geweest. En uiteraard ook dat je een fantastische review over ons hebt geschreven. Ik zal de complimenten doorgeven aan al mijn collega's. Zij maken het verschil en wat super als dat wordt opgemerkt.
Hopelijk tot snel in Leeuwarden! Groet Annelies

Beoordeeld op 10 augustus 2018

Goed hotel. Fijne kamer met heerlijke douche.Kamer is groot genoeg.Airco werkte goed.
Ontbijt was uitgebreid. 3 -gangenmenu was heerlijk. Personeel was zeer vriendelijk.
af en toe een praatje maken. Er was overal wifi. Zeker een aanrader.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner

Beste Huipie60, volgens mij hebben jullie een heerlijk verblijf gehad! En daar doen we het voor.
Binnenkort weer eens naar Leeuwarden? Wij begroeten jullie graag weer, groet Annelies

Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een hotel dat publiciteit maakt met “unieke kamers”, “uitstekende WiFi” etc.
Helaas: onze kamer was klein en absoluut niet “uniek”. WiFi??? Geen! Wel op de gang, helaas niet in de kamer. Prijs/kwaliteit is niet correct. Veel te duur voor wat het maar was.
Wij zijn écht niet tevreden.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner

Beste Lucas, bedankt voor je review op de bookingssite én op Tripadvisor. We hebben van beide kennis genomen en zoals ook in het hotel besproken, met onze directeur, is er een passende oplossing aangeboden tijdens het verblijf.
Onze kamertypes verschillen inderdaad qua grootte en faciliteiten, zoals ook op elke website aangegeven. Uiteraard hopen wij jullie nogmaals te mogen begroeten in Leeuwarden. Met vriendelijke groet, Annelies

Beoordeeld op 7 augustus 2018

Heerlijk en sfeervol hotel, praktisch in het centrum gelegen. Mooie ruime kamer met Nespresso apparaat en een kleine koelkast. Goed uitgeruste en ruime badkamer. Heerlijk ontbijt met verse producten, en voldoende keuzes. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ons enige minpuntje is dat de matrassen heel erg zacht zijn, en weinig ondersteuning bieden. Verder alleen maar positieve ervaringen.

• Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner

Beste Honeyha, dankjewel voor je review op Tripadvisor. Super dat je moeite hebt genomen om je ervaring met anderen te delen. We hopen je dan ook binnenkort weer te mogen begroeten in Leeuwarden. En geef gerust je wensen door qua matras of kamer, we denken graag met je mee. Tot snel, groet Annelies