“Zeer matige lunch”
Beoordeling van Het Broodhuys

Het Broodhuys
Geclassificeerd als nr. 29 van 188 Restaurants in Leeuwarden
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodje carpaccio zeer slecht van smaak. Totaal niet vers werd binnen drie minuten gebracht. Teleurgesteld.

17 mei 2018 beoordeeld

In het kader van Leeuwarden Culturele Hoofdstad van Europa dagje Leeuwarden gedaan met de trein. Genietend van het mooie weer op terras van Het Broodhuis geluncht. Prima ambiance aan het water en snelle en vriendelijke bediening, Uitstekend soepje gevolgd door brood met 2 kroketten met daarbij een lekker biertje. Puur genieten!

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels is het een hele tijd geleden dat ik voor het laatst bij het broodhuys heb gegeten. Het was weer vanouds! Heb gekozen voor het broodje Rympa. Een favoriet in ons gezin met gehaktbal en kaas. Heerlijk! Fijne service, vriendelijke dame met een lach op haar gezicht.

6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier met z’n tweeën heerlijk geluncht in deze gezellige ambiance. We waren precies op tijd want na ons was alles vol. Leuke bediening en je hebt waar voor je geld.
Zeker de moeite waard om hier een keer gezellig te gaan lunchen.

3 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi aankleding van de zaak. Afwisselde kaart met streekproducten. Vriendelijke bediening en betaalbaar. Erg lekker gegeten en heerlijke koffie kompleet met suikerbrood likeur.

Reizigers die Het Broodhuys bekeken, bekeken ook

Leeuwarden, Friesland

In Het Broodhuys geweest? Deel je ervaringen!