“Heerlijke spareribs!”
Beoordeling van Sjoddy Wijn & Spijslokaal

Sjoddy Wijn & Spijslokaal
Geclassificeerd als nr. 5 van 186 Restaurants in Leeuwarden
Beschrijving: De bistro en wijnbar van Leeuwarden ambachtelijke keuken en een ruim assortiment wijnen. terras op de zonzijde
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met m’n zoon hier gegeten. Dat kon op het terras, vanwege het heerlijke weer. Spareribs is echt zo’n gerecht dat vreselijk kan tegenvallen. Daarom bestel ik het ook bijna nooit. Behalve vandaag. Hier durf ik het wel aan. Mijn zoon bestelt hetzelfde. Als voorgerecht delen we de papadum met wasabimayo. We doen zuinig aan met de mayo. Achteraf was dat niet nodig geweest. Op de bodem ven het bakje ligt nog mayo genoeg. Heerlijk voorgerechtje. Ook de spareribs zijn geweldig lekker. Geen spijt van dat ik ribs heb besteld. Mijn wijn is Italiaans en licht gekoeld. Als ik het glas leeg heb, zie ik dat er 2 druiven in zijn gegooid. Dat hoed
Ft dan weer niet voor mij. Als toetje bestellen we koffie met sinaasappellikeur. Wat een heerlijke avond uit en wat een prima restaurant is dit toch!

27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier tijdens ons bezoek aan Leeuwarden terecht via TripAdvisor. En zoals bijna altijd, het was zeker de moeite waard. Hebben hier aan het einde van de middag lekker wijn gedronken en dat gecombineerd met hèèrlijke tapas plank met vlees- en visgerechtjes. Voor degenen die hier naar op zoek zijn, zeker de moeite waard om hier even rustig aan te steken!

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat de eenvoudige inrichting je niet bedriegen, het is hier culinair goed op orde! Voorgerecht crème brulee met paddestoelen en blauwe kaas om maar wat te noemen... als wijn een Languedoc carignandruif, prima! Leuke bediening.

1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk plekje om te winen in combinatie met lekkere gerechten. Zeer vriendelijke bediening en goed advies over wijn en spijs.

18 juni 2020 beoordeeld

Wij komen hier zo graag!
De gastvrouwen zijn zulke fijne mensen, je voelt je echt thuis. Je kan alles vragen je kan lang blijven zitten. Er is heerlijke wijn en het eten is top.
Ik zou aan een ieder de shared plank vlees/vis van de snobberij kaart aanbevelen. Dat is een grote plank met heerlijkheden. (ong 24 euro)
Op een zondagmiddag met een glaswijn en die plank. Top!! (en je bent vol)

Reserveren is wel belangrijk! Als je echt wilt dineren (vanaf 19:30)
Vaak zit het voor de vrij of zat avond (altijd) VOL. Dus houd hier rekening mee.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Sjoddy Wijn & Spijslokaal bekeken, bekeken ook

In Sjoddy Wijn & Spijslokaal geweest? Deel je ervaringen!