“Uitstekende plek, òòk om glas wijn te drinken”
Beoordeling van Sjoddy Wijn & Spijslokaal

Sjoddy Wijn & Spijslokaal
Geclassificeerd als nr. 5 van 186 Restaurants in Leeuwarden
Beschrijving: De bistro en wijnbar van Leeuwarden ambachtelijke keuken en een ruim assortiment wijnen. terras op de zonzijde
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier tijdens ons bezoek aan Leeuwarden terecht via TripAdvisor. En zoals bijna altijd, het was zeker de moeite waard. Hebben hier aan het einde van de middag lekker wijn gedronken en dat gecombineerd met hèèrlijke tapas plank met vlees- en visgerechtjes. Voor degenen die hier naar op zoek zijn, zeker de moeite waard om hier even rustig aan te steken!

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat de eenvoudige inrichting je niet bedriegen, het is hier culinair goed op orde! Voorgerecht crème brulee met paddestoelen en blauwe kaas om maar wat te noemen... als wijn een Languedoc carignandruif, prima! Leuke bediening.

1 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk plekje om te winen in combinatie met lekkere gerechten. Zeer vriendelijke bediening en goed advies over wijn en spijs.

18 juni 2020 beoordeeld

Wij komen hier zo graag!
De gastvrouwen zijn zulke fijne mensen, je voelt je echt thuis. Je kan alles vragen je kan lang blijven zitten. Er is heerlijke wijn en het eten is top.
Ik zou aan een ieder de shared plank vlees/vis van de snobberij kaart aanbevelen. Dat is een grote plank met heerlijkheden. (ong 24 euro)
Op een zondagmiddag met een glaswijn en die plank. Top!! (en je bent vol)

Reserveren is wel belangrijk! Als je echt wilt dineren (vanaf 19:30)
Vaak zit het voor de vrij of zat avond (altijd) VOL. Dus houd hier rekening mee.

Datum van bezoek: juni 2020
13 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een zoektocht op tripadvisor voor een leuk restaurantje besloten we sjoddy te kiezen, dat ook nog eens vlak bij ons hotel gelegen was.
We werden vriendelijk ontvangen en ons al direct de wijnkaart aangeboden met wijntjes tussen de €4 en de €15. Ik koos voor een heerlijke chardonnay. Oké, wel ongeveer €9, maar superlekker!! Daarna nog de Griekse wijn genomen, die ook zeker smaakte.
Als voorgerecht namen we de camenbert met brood. Heerlijke camenbert met verschillende broodjes om te dippen. Zeer lekker, maar zou dit eerder aanbieden als sharing plate, om gezellig samen te apertieven wat natuurlijk wel kan.
Als hoofdgerecht kozen we de eend, zeer goed en zeker voldoende. Ik wou supergraag de coquilles proeven, die als voorgerecht op het menu stonden en vroeg dit als hoofdgerecht met pasta. Dit was geen enkel probleem! En wat was dit heerlijk!!! Fijn dat je de coquilles per stuk kan kiezen.
Echt fantastisch gegeten in een heel gezellig en fijn restaurant met zeer goede en correcte bediening, met een open Keulen waar de chefs alles met liefde klaarmaken, dat proef je!!
Doen, zou ik zeggen!!!

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Sjoddy Wijn & Spijslokaal bekeken, bekeken ook

In Sjoddy Wijn & Spijslokaal geweest? Deel je ervaringen!