“Prima restaurant De Gordiaan Kitchen Bar in Lelystad”
Beoordeling van De Gordiaan Kitchen-Bar

De Gordiaan Kitchen-Bar
Reserveren met
De Gordiaan Kitchen-Bar is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 88 Restaurants in Lelystad
Keukens: Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld

Op woensdag 30 mei 2018 omstreeks 18:00 uur werden wij bij binnenkomst ontvangen door de gastvrouw en begeleidt naar een prima tafel voor twee personen.
Na plaats te hebben genomen konden wij in alle rust genieten in een prima sfeer om daarna een keuze te maken.
Gekozen voor een diner bestaande uit drie verrukkelijke gerechten zijnde voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht.
Mijn vrouw koos voor een witte wijn en ik voor een lekker biertje tijdens het diner en als afsluiting voor een prima kop koffie.
Wij hebben genoten van een heerlijk tongstrelend diner met toelichting van de gastvrouw bij het presenteren van de gerechten met een prima wijn en een goed biertje.
Prijstechnisch voldoet het geheel zeker aan de norm en een zeer vriendelijk kok en gastvrouw..
Wij komen zeker terug om wederom in dit genoeglijk restaurant te komen genieten.

17 maart 2018 beoordeeld

Wat opvalt is dat je echt voor alles betaalt. Bijvoorbeeld een schaaltje met een paar olijfjes euro 2,75. Los daarvan betaal je dan ook voor 4 kleine bolletjes brood met een beetje smeersel 3,50. Kortom erg prijzig. Dat geldt ook voor het hoofdgerecht, een klein stukje skrei voor euro 21,50. Bediening is goed en het eten is van goede kwaliteit. Goed gaar en goed op temperatuur.

16 februari 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel. Eten zeer verzorgt. Verrassingsmenu gehad. Beetje eenvoudige voorgerechten maar wel smakelijk.
Wat ik een beetje tegen vond vallen was: er werd wat brood en olijven aangeboden en die stonden allebei apart op de rekening. Beetje duur in verhouding.
Kwaliteit van het diner was niet helemaal in verhouding met wat we moesten betalen.

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en gezellig gegeten. Aparte menukaart, allemaal losse kaartjes in een doosje. Veel verschillende soorten gerechten. De os en kalf was goed, de risotto maar ook de kabeljouwfilet waren lekker. De wijnen dronken ook lekker weg. Het was vol in de gordiaan

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Elke keer weer weer restaurant De Gordiaan ons te verrassen. De hartelijke ontvangst, de keuzes van het menu, de bereiding, presentatie en uiteraard de smaken en kwaliteit is elke keer weer van topkwaliteit. Michelin ster waardig is het zeker.

Ik kan haast niet wachten daar weer te eten.

Reizigers die De Gordiaan Kitchen-Bar bekeken, bekeken ook

In De Gordiaan Kitchen-Bar geweest? Deel je ervaringen!