Vandaag geopend: 10:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke dag uit gehad met pubers en vaders

Al voor de zoveelste keer zijn wij hier geweest met een groep van jongens en vaders. Keer op keer ... meer lezen

Beoordeeld op 23 augustus 2020
892jeroenv
Badhoevedorp, Nederland
via mobiele applicatie
Verjaardagsfeestje

Mooie baan, mooie karts. Vriendelijk mensen. Jammer dat er geen tijdwaarneming gedaan kon worden ... meer lezen

Beoordeeld op 25 juni 2017

vanaf US$ 20,73
vanaf US$ 10,95
vanaf US$ 140,98
Beoordeeld op 3 februari 2016

Met ons vrijgezellenfeest wezen karten bij Kartcentrum Lelystad. Leuke baan en vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 27 september 2015

Met een vrijgezellenfeest wezen karten met vrienden. Goed ontvangen, en veiligheid voorop! Baan is mooi en uitdagend, karts zijn snel en netjes onderhouden. Leuke middag gehad!

Beoordeeld op 1 augustus 2015 via mobiele applicatie

Kartcentrum Lelystad is echt een aanrader! Met zowel kinder karts, volwassen karts en kleine kartjes voor de aller kleinste.
Het is een uitdagende baan en alles is prima verzorgd.

Beoordeeld op 13 juli 2015

De baan is gelegen naast het vliegveld van Lelystad en makkelijk bereikbaar met gratis parkeerplaatsen. We hadden daar een kinderfeestje en mijn zoontje van 8 vond het helemaal geweldig. Ze hebben verschillende karts met verschillende snelheden, ook voor volwassenen dus. Qua prijs moet je ongeveer uitgaan van tien euro voor tien minuten karten, inclusief pak en helm. Het is een gezellig team met vriendelijke mensen en een gezellig terras binnen en buiten. Naar mijn mening een aanrader!

Datum van activiteit: mei 2015