Batavia Stad Amsterdam Fashion Outlet

Manieren om Batavia Stad Amsterdam Fashion Outlet te ontdekken
vanaf US$ 5,64
Meer info
Beoordeeld op 1 augustus 2019 via mobiele applicatie

Beetje toeristenvallen die outlet centers. Je koopt je al snel arm. Nu was er zomeruitverkoop met extra korting, maar denk niet dat je echt bodemprijzen betaalt, er wordt goed aan verdiend. Outlet is leuk en gezellig opgezet met leuke eetgelegenheden.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

De regen kwam na een tropische periode in ons land, bij tijd en wijle met bakken uit de lucht, maar we vonden toch weer alles waarvoor we op pad gingen. De prijzen zijn zeer vriendelijk maar je moet wel weten wat de normale prijzen zijn. De adviesprijs betaal je zelfs in de flagship stores in de oude binnensten bijna nooit, maar de prijzen in Bataviastad zijn wel heel vaak lager (Niet altijd!) Eén Kritiek puntje, de bewegwijzering. Door de opzet van het ‘dorp’ raak je nogal eens je oriëntatie kwijt. De kaart die je overal kan vinden heeft een lijst met alle winkels. Op een kaart kun je die terugvinden. Het zou heeeeeel erg handig zijn als op de gevels die nummers terug komen dat scheelt een hoop gezoek. Ook behoeft de kaart zo hier en daar een update. Maar al bij al toch een bezoekje waard. Oh en als je dan moe van het shoppen even wat wil eten, ga dan naar Farinella een absolute verrassing waar je toch langs komt op weg naar het parkeerterrein.

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Ja fantastische plek om te shoppen vooral met sale. Heel veel soorten designer merken voor spot prijzen. Zeker een aanrader.

Beoordeeld op 28 juli 2019 via mobiele applicatie

We waren hier voor het museum maar hier even rondgekeken. Voor liefhebbers van merken is dit heel erg leuk. De prijzen vonden wij nog erg hoog. Veel horeca. Ruime parkeerplaatsen voor 3 euro per dag en makkelijk bereikbaar. Bij slecht weer loop je niet droog, het is niet overdekt.

Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Altijd leuk even shoppen, alleen, als stel of met de tieners, we komen er graag. Veel verschillende winkels en tijdens de sale extra leuke prijzen. Het is mooi opgezet en er zijn diverse mogelijkheden om even te genieten van een drankje of hapje of uitgebreid te eten. Voor de tieners blijft Mac Donalds favoriet. Zelf lopen we liever door naar de Bataviahaven, daar zitten een aantal restaurants met terras waar je heerlijk kan zitten.