“Glutenvrij & keuze! Fantastisch 😃”
Beoordeling van Aan Ut Water

Aan Ut Water
Geclassificeerd als nr. 35 van 97 Restaurants in Lelystad
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plekje aan het water! Speeltuin voor de kleintjes, uitzicht op de boten, geweldig!

Uitgebreide kaart en voor ons heel belangrijk! Er is glutenvrij brood én ook aan de kleintjes is gedacht met zelfs een keuze uit snacks.

Ik heb heerlijk genoten van een twaalfuurtje met aangepaste soep, een glutenvrije kroket op lekkere glutenvrije pistolets.

Het gebeurt niet heel vaak dat er zo goed is gerekend op onze allergieën mijn dochter kreeg zelfs een sorbet ijsje omdat ze lactose niet kan verdragen.

Het maximale aantal punten voor ‘aan UT water’ bedankt voor de super service.

Datum van bezoek: september 2019

29 juli 2019 beoordeeld

Na een drankje met wat lekkers mijn telefoon laten liggen. Netjes opgestuurd, geen verzendkosten. Top!

21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondag middag even een drankje doen in de jachthaven van Lelystad Marina . In het restaurant aan uit water zeker een leuke ervaring mede ook door de live muziek.

Datum van bezoek: juli 2019
24 juni 2019 beoordeeld

Mooie locatie, maar met verbeterpunten voor bediening en eten, zaten er al een uur voor het voorgerecht kwam, smaken waren goed. Hoofdgerecht kwam redelijk snel, maar was bij sommige lauw en er was vooraf niet gevraagd of we frites of gebakken aardappels wilde, kregen alleen frites. Maar wat echt slordig was dat er extra dingen op de rekening stonden voor best een behoorlijk bedrag, na een mailtje deel wel terug gekregen. Ondanks de mooie locatie zullen wij hier niet snel terug komen.

9 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, fijne rosé en bier van texel! Top!
Maar de kok is niet je van het..pasta pesto met droge zalm, droge snitzel en droge smaakloze kabeljauw met droge te zoute zalmsnippers en uitgedroogd sausje. Groente garnering niet lekker. Spareribs ok, met pittige saus er over gegoten. Slappe friet en salade die niet vers smaakt. Niet voor herhaling vatbaar. Jammer lokatie is best leuk.

Reizigers die Aan Ut Water bekeken, bekeken ook

In Aan Ut Water geweest? Deel je ervaringen!