“Echt bijzonder. ”

Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad
Geclassificeerd als nr. 1 van 80 Restaurants in Lelystad
Keukens: Hedendaags
Beschrijving: Keuken met een lokaal verhaal, Een koopgebied van 45 kilometer rond Lelystad Airport, daar zoeken we naar oprechte producten, 80% van de door ons gebruikte versproducten komt uit Flevoland een inspirerende omgeving ooit ontwikkeld voor grootschalige voedselproductie. Nu naast kwantiteit ook heel veel kwaliteit.
5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet alleen heel vriendelijke en behulpzame bediening maar ook echt heel goed eten: zelfs meer dan uitstekend. Tim is heel goed! Nooit weg laten gaan, beste eigenaren. Uit eigen tuin en lokaal eten. Bijzondere kaart. Briljant uitzicht over de startbaan met mooi terras. Geluidsniveau gedempt. En eindelijk eens keer niet van de verschrikkelijke "behang-muziek". Top!.

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is altijd vriendelijk en het eten is altijd smakelijk! Vaak worden er lokale producten gebruikt voor het bereiden van de gerechten wat de smaak ten goede komt. Vooral de wereld burger is een van de lekkerste die er bestaat naar mijn mening!

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft uitzicht over vliegveld Lelystad (het oude vliegveld) daarom leuk voor kinderen om de sportvliegtuigen te zien opstijgen en landen. Onderhand smullen ze van hun patatjes.
Flantua zit ook in de buurt van het Aviodome.

19 oktober 2017 beoordeeld

Naast de landingsbaan van vliegveld Lelystad is dit restaurant gelegen. Vanuit het restaurant kijk je uit op de landingsbaan. De ontvangst is vriendelijk, de bediening door het vriendelijke personeel is netjes. De menukaart staat ook in het teken van vliegen, leuk. Het eten is van goede kwaliteit. De kaart met nagerechten biedt een aantal niet alledaagse opties - leuk en lekker! Zeker een aanrader om een keer te bezoeken!

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij lunchen hier af en toe en het bevalt ons prima. Het personeel is vriendelijk, de prijzen redelijk en het eten & dinken goed. Daarnaast valt er natuurlijk genoeg te zien.

Reizigers die Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad bekeken, bekeken ook

In Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad geweest? Deel je ervaringen!