“Erg goed”

Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad
Geclassificeerd als nr. 1 van 88 Restaurants in Lelystad
Keukens: Hedendaags
Beschrijving: Keuken met een lokaal verhaal, Een koopgebied van 45 kilometer rond Lelystad Airport, daar zoeken we naar oprechte producten, 80% van de door ons gebruikte versproducten komt uit Flevoland een inspirerende omgeving ooit ontwikkeld voor grootschalige voedselproductie. Nu naast kwantiteit ook heel veel kwaliteit.
29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening is altijd vriendelijk en het eten is altijd smakelijk! Vaak worden er lokale producten gebruikt voor het bereiden van de gerechten wat de smaak ten goede komt. Vooral de wereld burger is een van de lekkerste die er bestaat naar mijn mening!

Datum van bezoek: oktober 2017

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant heeft uitzicht over vliegveld Lelystad (het oude vliegveld) daarom leuk voor kinderen om de sportvliegtuigen te zien opstijgen en landen. Onderhand smullen ze van hun patatjes.
Flantua zit ook in de buurt van het Aviodome.

Datum van bezoek: juni 2017
19 oktober 2017 beoordeeld

Naast de landingsbaan van vliegveld Lelystad is dit restaurant gelegen. Vanuit het restaurant kijk je uit op de landingsbaan. De ontvangst is vriendelijk, de bediening door het vriendelijke personeel is netjes. De menukaart staat ook in het teken van vliegen, leuk. Het eten is van goede kwaliteit. De kaart met nagerechten biedt een aantal niet alledaagse opties - leuk en lekker! Zeker een aanrader om een keer te bezoeken!

Datum van bezoek: oktober 2017
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij lunchen hier af en toe en het bevalt ons prima. Het personeel is vriendelijk, de prijzen redelijk en het eten & dinken goed. Daarnaast valt er natuurlijk genoeg te zien.

Datum van bezoek: september 2017
22 september 2017 beoordeeld

Voor de lunch saté en een frites met kroketje.
De saté was matig met een dunne sauce zonder smaak. Het is geen saté maar een schepje vlees met daarnaast wat kroepoek en een wat groente. Voor het gebodene stevig aan de prijs.
Partner at frites met kroket welke wel twee keer gebakken leek te zijn.
Het restaurant zou een restyling kunnen gebruiken zowel als de kaart.
De bediening door aardige mensen was goed.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad bekeken, bekeken ook

In Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad geweest? Deel je ervaringen!