“Goed restaurant op een bijzondere locatie”

Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad
Geclassificeerd als nr. 1 van 79 Restaurants in Lelystad
Keukens: Hedendaags
Beschrijving: Keuken met een lokaal verhaal, Een koopgebied van 45 kilometer rond Lelystad Airport, daar zoeken we naar oprechte producten, 80% van de door ons gebruikte versproducten komt uit Flevoland een inspirerende omgeving ooit ontwikkeld voor grootschalige voedselproductie. Nu naast kwantiteit ook heel veel kwaliteit.
19 oktober 2017 beoordeeld

Naast de landingsbaan van vliegveld Lelystad is dit restaurant gelegen. Vanuit het restaurant kijk je uit op de landingsbaan. De ontvangst is vriendelijk, de bediening door het vriendelijke personeel is netjes. De menukaart staat ook in het teken van vliegen, leuk. Het eten is van goede kwaliteit. De kaart met nagerechten biedt een aantal niet alledaagse opties - leuk en lekker! Zeker een aanrader om een keer te bezoeken!

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij lunchen hier af en toe en het bevalt ons prima. Het personeel is vriendelijk, de prijzen redelijk en het eten & dinken goed. Daarnaast valt er natuurlijk genoeg te zien.

22 september 2017 beoordeeld

Voor de lunch saté en een frites met kroketje.
De saté was matig met een dunne sauce zonder smaak. Het is geen saté maar een schepje vlees met daarnaast wat kroepoek en een wat groente. Voor het gebodene stevig aan de prijs.
Partner at frites met kroket welke wel twee keer gebakken leek te zijn.
Het restaurant zou een restyling kunnen gebruiken zowel als de kaart.
De bediening door aardige mensen was goed.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren halen wij met regelmaat broodjes bij Flantuas met een aantal collega's. Broodjes zijn heerlijk vers, goed belegd met biologische streek producten. Naast meenemen kun je natuurlijk ook prima lunchen en/of dineren bij Flantuas. Met uitzicht op de start/landingsbaan van Airport Lelystad valt er altijd wat te zien. Met de oostvaardersplassen en natuurpark Lelystad in de buurt prima uitval basis voor dagje weg!

9 augustus 2017 beoordeeld

Perfecte locatie om wat te eten wanneer je van luchtvaart houd, er is van alles te zien maar ook te horen! prima eten en bediening.

Reizigers die Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad bekeken, bekeken ook

Lelystad, Flevoland

In Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad geweest? Deel je ervaringen!