“Heerlijke broodjes op leuke plek”

Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad
Geclassificeerd als nr. 1 van 88 Restaurants in Lelystad
Keukens: Hedendaags
Beschrijving: Keuken met een lokaal verhaal, Een koopgebied van 45 kilometer rond Lelystad Airport, daar zoeken we naar oprechte producten, 80% van de door ons gebruikte versproducten komt uit Flevoland een inspirerende omgeving ooit ontwikkeld voor grootschalige voedselproductie. Nu naast kwantiteit ook heel veel kwaliteit.
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren halen wij met regelmaat broodjes bij Flantuas met een aantal collega's. Broodjes zijn heerlijk vers, goed belegd met biologische streek producten. Naast meenemen kun je natuurlijk ook prima lunchen en/of dineren bij Flantuas. Met uitzicht op de start/landingsbaan van Airport Lelystad valt er altijd wat te zien. Met de oostvaardersplassen en natuurpark Lelystad in de buurt prima uitval basis voor dagje weg!

9 augustus 2017 beoordeeld

Perfecte locatie om wat te eten wanneer je van luchtvaart houd, er is van alles te zien maar ook te horen! prima eten en bediening.

4 augustus 2017 beoordeeld

Lekker op het terras gezeten (nr 10 in Nederland!). Leuk uitzicht op het vliegverkeer. Bediening is top. Kaart is goed, genoeg mogelijkheden om te kiezen. Als het mooi weer is buiten zitten, maar ook binnen is het goed.

23 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit verwacht je niet als je aan komt rijden.
Mooi uitzicht, mooi terras, vriendelijk personeel. En bovendien heerlijk eten en niet duur.
Je wordt behandeld alsof je in een sterren restaurant bent. Uitleg over de producten wanneer ze geserveerd zijn...GEWELDIG!.
Ook gezinnen met kinderen kunnen hier heerlijk verblijven.
Mijn advies: ga er zeker 1x heen en u gaat altijd naar dit restaurant als u in de buurt bent

20 juli 2017 beoordeeld

Met een oud collega en echtgenotes wezen lunchen. voor de zekerheid gereserveerd. Bij binnenkomst werden wij ontvangen en naar een prachtige plek op het terras gebracht.
De lunch was voortreffelijk met veel aandacht voor de dieet problemen van mijn echtgenote. Dit was zoals het hoort, dankjewel.

Reizigers die Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad bekeken, bekeken ook

In Flantuas, restaurant luchthaven Lelystad geweest? Deel je ervaringen!