“Genoten van de verrassingen”
Beoordeling van Applaus

Keukens: Hedendaags
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk 4-gangen verrassingsdiner genoten in een gezellige ambiance. In de loop van de avond gaat onder invloed van het publiek het geluidsniveau van de muziek wel van de achtergrond naar de voorgrond waardoor tijdens de koffie het gesprek moeilijk begon te worden, maar dat was het enige minpuntje. Er werd prima rekening gehouden met dieet en voorkeuzes, en de gerechten waren verrassend en goed. Leuke, vlotte bediening en een mooie zaak. echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld

zo vanuit de trein oversteken naar dit restaurant die een leuke kaart heeft en een voordelig 3 gangen menu een aanrader

Datum van bezoek: maart 2019
24 juni 2019 beoordeeld

Een sfeervol ingericht restaurant, met mooie en rolstoel toegankelijk maar vooral schone toilette ruimte.
De gerechten goed van temperatuur en tongstrelend en een lust voor het oog. De bediening vriendelijk en bekwaam. Wij komen hier graag vaker.

Datum van bezoek: mei 2019
21 april 2019 beoordeeld

Gisteren hebben wij vrienden uit Brabant mee uit eten genomen bij Applaus. We raadden hen aan om, net als wijzelf altijd, niet naar de menukaart te vragen, maar ons door Chef Martijn te laten verrassen. Dat deden we dus alle vier. En wat was het weer voortreffelijk! We hebben alle vier heerlijk gegeten en een fantastische avond gehad.

Datum van bezoek: april 2019
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten voor een normale prijs. Vrij moderne inrichting en als je naar het theater gaat, leuke plek om van daar uit eerst te eten.

Datum van bezoek: april 2019

In Applaus geweest? Deel je ervaringen!