Beste Theaka,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze waardevolle recensie te schrijven, dit waarderen we enorm! Wat fantastisch om te lezen dat het personeel u vriendelijk ontvangen heeft en dat u goed heeft geslapen. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met de kwaliteit van de kamer en de omgeving van het hotel. We nemen deze feedback zeer serieus en zullen dit dan ook gebruiken om onszelf te blijven ontwikkelen, het zijn recensies als die van u die ons zo ongelofelijk veel laten groeien.
We hadden u graag een onvergetelijk verblijf gegeven, helaas zijn wij hierin te kort geschoten. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen om u toch de echte Leonardo kwaliteit te bieden waar veel van onze vaste gasten zo van zijn gaan houden. De toiletwagen voor de entree van het hotel zal dan ook weg zijn, en de toiletten in de lobby van het hotel zijn dan volledig gerenoveerd!
Met gastvrije groet,
Jitske van Dijk
Front Office Shiftleader
Leonardo Hotel Lelystad City Center