Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 92
Expedia.com
US$ 92
Word beloond met One Key
Priceline
US$ 82
Hotels.comUS$ 92
Trip.com
AlgotelsUS$ 100
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (767)
Beoordelingen filteren
767 resultaten
Waardering van reizigers
219
291
168
67
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
219
291
168
67
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 767 beoordelingen
Beoordeeld op 27 maart 2023

Een resevering plaatsen is een regelrecht drama bij dit hotel. Via de website krijg je een foutmelding bij de betaling. Wil je de reservering telefonisch doen of per mail wordt er nauwelijks gereageerd of wordt er zogenaamd gemaild maar komen mails niet aan waardoor je weer 4x (!) erachteraan moet bellen. Het is niet te doen. Als ik niet perse een hotel nodig had op een bepaalde locatie dan zou dit me enorm hebben gedemotiveerd om te reserveren.

Ik had tevens een suite besteld met liefdespakket waarin stond dat dit inclusief champagne en rozenblaadjes was. De suite was niet groter en zelfs slechter dan de tweepersoonskamer. De tweenspersoonskamer was netjes, ruim en had een fijn uitzicht. De suite was een regelrechte ramp. Tevens stond er geen champagne klaar en waren de rozenblaadjes verkreukelde hartjes van papier..

Er is ook geen mogelijkheid feedback te geven of een manager te spreken vis de site om je ongenoegen te delen omdat je rechtstreeks alleen maar met receptionisten spreekt die ook niet fatsoenlijk een reservering kunnen regelen zonder teveel drama. Jammer.

Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde alleen
Bedank Nic K
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Amber Scheepens, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Lelystad City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2023

Beste NickJ6809GX,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten.

Zou je contact met ons willen opnemen zodat we ervaring verder kunnen bespreken? Ik zou het ontzettend waarderen als je een email wil sturen naar: janine.kramer-vanderheide@leonardo-hotels.nl met daarbij je gastgegevens zodat ik de mogelijkheid heb om in te zien waar het is mis gegaan.

Met gastvrije groet,
Janine Kramer
Operations supervisor
Leonardo hotel Lelystad

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 februari 2023 via mobiele applicatie

Prima geslapen, vriendelijke ontvangst. Maar werkelijk niets in de kamer is niet beschadigd. Er is een poging gedaan om het wat moderner te laten lijken. Veel zwart gespoten meubels maar de oorspronkelijke kleur schemert er weer doorheen. De bedtafeltjes zijn hier en daar gebladerd. De kozijnen en deuren staan ook niet meer strak in de lak en ogen armoedig. Er was meer dan genoeg parkeerruimte. De omgeving is weinig sfeervol. Nu hadden wij alleen maar een bed voor de nacht nodig en zochten we niet perse iets sfeervols. Momenteel staat er een toiletwagen voor de entree van het hotel maar dat is ongetwijfeld tijdelijk.

Kamertip: Prima als je alleen een plek om te slapen zoekt. De kamer is geen gezellige plek om lang te verblijven.
Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Theaka
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Amber Scheepens, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Lelystad City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2023

Beste Theaka,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze waardevolle recensie te schrijven, dit waarderen we enorm! Wat fantastisch om te lezen dat het personeel u vriendelijk ontvangen heeft en dat u goed heeft geslapen. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden was met de kwaliteit van de kamer en de omgeving van het hotel. We nemen deze feedback zeer serieus en zullen dit dan ook gebruiken om onszelf te blijven ontwikkelen, het zijn recensies als die van u die ons zo ongelofelijk veel laten groeien.

We hadden u graag een onvergetelijk verblijf gegeven, helaas zijn wij hierin te kort geschoten. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen om u toch de echte Leonardo kwaliteit te bieden waar veel van onze vaste gasten zo van zijn gaan houden. De toiletwagen voor de entree van het hotel zal dan ook weg zijn, en de toiletten in de lobby van het hotel zijn dan volledig gerenoveerd!

Met gastvrije groet,
Jitske van Dijk
Front Office Shiftleader
Leonardo Hotel Lelystad City Center

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 november 2022

Prima hotel. Bij aankomst waren wij gast van de dag. Hierom een gratis upgrade gehad naar een suite. Suite zag er prima uit. Groot bed, prima badkamer een een zithoek. Bed staat op wielen. Dit heeft ons de nodige lachbuien veroorzaakt. Bed was van elkaar geschoven. Koffiehoek en waterkoker geven de kamer een huiselijke sfeer. Ontbijt was erg uitgebreid en voor ieder wat wils.

Datum van verblijf: november 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Kirstenmylene
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Amber Scheepens, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Lelystad City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2022

Beste Kirsten,

Bedankt voor uw lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf.

Bedankt voor uw hartelijke woorden over de kamer en het ontbijt. Fijn om te lezen dat u blij was met de gratis upgrade. Ik ga uw review zeker delen met het gehele team, aangezien dit de beste motivatie is voor zowel mij als mijn collega's.

We hopen u van harte nog eens te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,
Mila van de Velde
Guest relations
Leonardo hotel Lelystad

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 september 2022

Best een prima hotel maar alles behalve sfeervol ingericht, douche niet fijn, badkamer niet heel schoon, deur kan niet op slot. Erg primitief voor best een aardig bedrag. Ontbijt was prima. Restaurant wel sfeervol ingericht

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank sascha1031
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Amber Scheepens, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Lelystad City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2022

Beste Sascha,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren.

Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten.

Ik ben blij om te lezen dat u wel tevreden was over het ontbijt en het restaurant.

We hopen u van harte nog eens te mogen verwelkomen, zodat we u alsnog een fantastische ervaring kunnen bieden waar onze gasten van zijn gaan houden.

Met vriendelijke groet,
Mila van de Velde
Guest relations
Leonardo hotel Lelystad

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 augustus 2022 via mobiele applicatie

We hebben een een hele goede en ruime kamer gehad. We hadden 2x moeten annuleren. Maar door het management konden we dinsdag 16 augustus alsnog komen. Nogmaals onze dank. We komen hier zeker nog een keer terug. En tevens lekker gegeten in het wok centrum Groet Bertus van Luijn.

Datum van verblijf: augustus 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 817bertusv
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Amber Scheepens, Guest Services / Front Office van Leonardo Hotel Lelystad City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2022

Beste 817bertusv,

Hartelijk dank voor het delen van deze fantastische beoordeling met ons! Dit doet ons zo veel goeds!
Ik ben blij te lezen dat desondanks de annuleringen, jullie alsnog hebben kunnen genieten van een heerlijk verblijf bij ons. Dit is ook waar wij als team naar streven.

Ik hoop dat we je snel nog eens mogen verwelkomen in het hart van Lelystad!

Met gastvrije groet,
Amber Scheepens
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken