“Nooit meer, onvriendelijk personeel”
Beoordeling van Ame Fashion Cafe

Ame Fashion Cafe
Geclassificeerd als nr. 75 van 80 Restaurants in Lelystad
28 augustus 2020 beoordeeld

Wij bestelden een ‘café gourmand’; een koffie naar keuze met minipatisserie en een koffielikeur met slagroom. Toen dit op tafel kwam, werd er gezegd dat de koffielikeur op was en dat we daarom alleen een glaasje met slagroom kregen. Bij de verse muntthee zou volgens de menukaart een ‘honeyspoon’ moeten zitten maar we kregen een suikerzakje. Bij het afrekenen hebben we een opmerking gemaakt over het ontbreken van de likeur en de honing en toen kregen we te horen dat zij er niks aan konden doen want de likeur was nu eenmaal op en de honeyspoon ook. Met daarbij de blik: ‘waar zeur je over’? Dat was niet fatsoenlijk.

Datum van bezoek: augustus 2020

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Paar jaar geleden geweest en toen slechte ervaring gehad. Vandaag geweest en niks verbeterd. Verse jus d’orange is gewoon een glas vruchtvlees en kan je niet eens drinken.

Datum van bezoek: augustus 2020
21 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongeïnteresseerd, onvriendelijk personeel. Eten is standaard/basaal. Voor de gehanteerde prijzen mag je betere kwaliteit, maar in ieder geval het gevoel krijgen dat je welkom bent.

Datum van bezoek: juli 2020
12 juli 2020 beoordeeld

Het buitenterras leek uitnodigd, bijna alle tafels waren bezet. Zou een goed teken moeten zijn. Ik vrees dat iedereen er 1 x komt en daarna nooit weer. Wij wilden alleen wat drinken, op dat moment was er een stroomstoring internet lag eruit was de verklaring. Gasten moesten wachten op herstel ervan. Je zou maar een ouderwets notitieblokje moeten gebruiken, dat is ingewikkeld.. Meerdere gasten zaten te wachten, kregen geen uitleg. Personeel stond bij elkaar te praten. Dat komt zoiezo slecht over. Naar binnen gelopen en aangegeven dat wij wilden bestellen. Uiteindelijk iemand aan tafel. Een cola en een ice the en 2 x luxe appeltaart met noten. Dat beloofde veel goeds ! Wat wij kregen was de standaard ijskoude (uit de diepvries) appeltaart zonder noten van de Sligro of Hanos, € 3,50. Waterige appeltaart.. met weke slagroom. Alles werd met een smak op tafel geklapt door de manager/eigenaar. Een gezin achter ons had geklaagd over de wachttijd. Daar werd de bestelling nog harder op tafel geklapt. Zo triest van de manager/eigenaar dat het ook lachwekkend werd. Tijdens hrt wachten voor de kassa, klaagde een mevrouw over het wijn. Dat het niet te zuipen was.. Ze hoefde geen nieuwe. Bij het afrekenen wordt normaal gevraagd of het heeft gesmaakt. Dat werd, heel verstandig van de "kassiére", achterwege gelaten.. 15,- echt zonde van het geld, ik had meer plezier gehad als ik het had versnipperd en in het Markermeer had gegooid. Mijn oog viel naast de kassa op mooie glazen theepotjes, de "kassiére" zei nog.. We moeten toch ergens in uitblinken ! Ik denk dat dat ook zo is, thee kun je tenslotte niet veel aan verpesten, zou je zeggen..

Datum van bezoek: juli 2020
2 juni 2020 beoordeeld

Vandaag mega teleurgesteld na 2,5 maand dicht te zijn als horeca zou je denken dat het personeel er zin in zou moeten hebben. Nou niet dus. We bestelde een fles rose en hier was al een half glas uit . We vroegen er naar en ze zeiden dat het zo hoorde en vertelde mij dat hij net uit het magazijn kwam. Toen ik de fles openmaakte bleek hij ook niet meer verzegeld te zijn en te sissen . Bah . Ga hier absoluut niet naartoe !!!!!!

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Ame Fashion Cafe bekeken, bekeken ook

In Ame Fashion Cafe geweest? Deel je ervaringen!