“Aanrader”

Café Restaurant ‘t Knooppunt
Reserveren met
Café Restaurant ‘t Knooppunt is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 8 Restaurants in Havelte
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Mooi van binnen en van buiten. Leuke historie en prettige bediening. Ontspannen sfeertje met leuk contact bedienend personeel en erg goede gerechten! Aanrader!

13 mei 2018 beoordeeld

De bediening van ons eerste bezoek (we zijn in onze week vakantie 2x geweest) was allervriendelijkst. Ook merkbaar meer ervaring. De dames van ons 2e bezoek waren zeker vriendelijk, maar ook ‘jonger’ :)
Het eten was beide keren zeer smakelijk. Wat mij betreft had er iets meer groente bij heserveerd mogen worden, maar de rabarber was heerlijk! Ook de kalfsschoider in kruiden korst, de sate van varkenshaas waren zeer smakelijk. De ribeye was iets te rare voor een medium, waar om verzocht was. De brownies waren jum, evenals de creme brullee.

1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi en leuk restaurant. Leuke gerechten met verse producten! Vooral de carpaccio is een echte aanrader. Vriendelijk personeel met aandacht voor de gast. Wij hebben een geweldige avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar!

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfekt restaurant!
Wij rijden speciaal vanuit de randstad naar Havelte om daar te gaan eten.
Elke keer weer heerlijk!
Een aanrader!

29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles wat er mis kon gaan, ging mis. Bediening had geen enkel oog voor ons nadat onze maaltijdsalades voor het hoofdgerecht ongevraagd werden veranderd in twee voorgerechten. De zalm was niet vers en het vel hing er nog aan, de carpaccio was rechtstreeks uit de vriezer gehaald en de salade (die ze uiteindelijk later nog toevoegden) was niet vers; tomaten waren zacht en smakeloos, noten taai en geen enkele smaak. Bediening liep met een grote boog om ons heen terwijl ze meer met zichzelf bezig waren dan met de gasten. Uiteindelijk hebben ze de zalm van de rekening afgehaald, maar we ginnen met honger naar huis. Helaas.

Reizigers die Café Restaurant ‘t Knooppunt bekeken, bekeken ook

In Café Restaurant ‘t Knooppunt geweest? Deel je ervaringen!