“Goede snackbar”

Oscars Eethuis & Snackbar
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 27 van 91 Restaurants in Emmen
30 september 2020 beoordeeld

Het is hier wat lastig bestellen, de online menukaart wijkt hier en daar ook af van die in de zaak, maar de ijverige beheerder bij de kassa checkt alles minstens 2x, dus je komt er uiteindelijk wel uit. Onze hamburgers waren niet bijzonder, maar je krijgt wel waar voor je geld. Goede coronamaatregelen doorgevoerd hier.

Datum van bezoek: september 2020

23 september 2020 beoordeeld

Dit is een van de betere snackbars in en rondom de gemeente Emmen.
Zij hebben natuurlijk wel een doel om winst te behalen, maar het lijkt net alsof hun nummer 1 doel is om klanten het zo fijn mogelijk te maken.
Soms moet je wel goed luisteren wat de medewerkers zeggen aangezien ze een klein beetje gebrekkig Nederlands spreken maar ze bedoelen alles met een goede bedoeling.

Datum van bezoek: september 2020
27 oktober 2019 beoordeeld

Een keurig eethuis gelegen aan de rand van het centrum. Hygiëne is van goede kwaliteit. Naast de normale snackartikelen, kunnen zij ook snacks leveren voor allergie-patiënten. Zo zijn er glutenvrije en ook lactosevrije producten. Vraag eventueel naar de speciale lijst die ze hiervoor hebben.

Datum van bezoek: september 2019
15 april 2019 beoordeeld

Dit is een luxe snackbar. (de prijzen zijn heel gewoon) De uitstraling, toiletten doet luxe aan. Het eten is van prima kwaliteit en is ook net iets extra.

Datum van bezoek: juli 2018
14 februari 2019 beoordeeld

Goede snackbar, veel keus. Mijn dubbele cheeseburger beviel me prima. Vlotte bediening. Je kunt je bestelling ook ter plekke opeten, in een afgescheiden, nette eetzaal. Thuisbezorgen kan ook. Het hele assortiment kan je op internet vinden. De prijzen zijn helaas aardig opgetrokken de laatste jaren. Ook op zondag open.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Oscars Eethuis & Snackbar bekeken, bekeken ook

Emmen, Gemeente Emmen

In Oscars Eethuis & Snackbar geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.