“Prachtig, sfeervol eetcafe/cafe!”
Beoordeling van Groothuis

Groothuis
Reserveren met
Groothuis is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 79 Restaurants in Emmen
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Uit de recensies kwam dit restaurant er goed uit.
We hadden net lange fietstocht van 67 km achter de rug in de hitte en we wilde lekker koel zitten.
Aan het gebouw, voor de veranda was een groot terras onder bomen, heerlijk.
Bediening was van 1 ober uitstekend de andere moest het nog leren maar had niet een natuurlijk inzicht.
Lekker gegeten, biefstuk en tonijn met lekker wijntje. Prijs/kwaliteit uitstekend.
Goed toeven!

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren in Emmen voor Wildlands en hebben hier gegeten. Een gezellige avond met lekker eten en drinken en prima bediening !

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie en gevarieerde kaart. Daarom was het lastig kiezen. Het was gezellig druk maar voldoende personeel dat erg attent was. Echt heel goed eten en voor een prima prijs/kwaliteit verhouding! Begrijp eigenlijk niet waarom Groothuis niet hoger in de lijst van restaurants staat. Als we ooit nog eens terugkomen dat zullen we hier zeker weer belanden om andere gerechten van de kaart te proberen!

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

gezellige en mooie kroeg/restaurant. grote serre waar je in de winter lekker warm kunt zitten. goed personeel. gevarieërde kaart

9 maart 2018 beoordeeld

Via Tripadvisor kwamen we bij Groothuis terecht, hebben de smultoren genomen voor 2 personen, het was heerlijk. Aardig personeel en relaxte sfeer, jong en oud bij elkaar, was heel gezellig.
Zijn er op maandag nogmaals gaan eten, nu de saté schotel echt heel lekker. Tot onze verbazing was het nog redelijk druk ook voor die dag. Echt een aanrader!

Reizigers die Groothuis bekeken, bekeken ook

Emmen, Gemeente Emmen

In Groothuis geweest? Deel je ervaringen!