• Gratis parkeren
  • Gratis parkeren
  • Restaurant
  • Bar/lounge
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van der Valk hotel Emmen is een prima uitvalsplek om Emmen e.o. te bekijken. Het hotel zelf is enigszins gedateerd, ofschoon het toch pas 12 jaar oud is. Vooral het overheersende bruine hout in de slaapkamer doet wat somber aan. Het hotel wordt druk bezocht zo wel door logiesgasten als passanten, die voor het restaurant komen. De ontvangst was prima, kregen alle medewerking bij het aanpassen van de kamer. Het restaurant deed het wat minder in onze ogen, maar drukte kan de oorzaak zijn. In vergelijking met ons bezoek aan Harderwijk v.d. Valk kwam de kookkunst van de kok er een stuk minder af. Helaas, want dit genoodzaakte ons om elders te gaan dineren. Het ontbijt was prima.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
1 mei 2018 beoordeeld

Voor mijn verjaardag drie familiekamers geboekt met kaarten daarbij voor Wildlands Adventure in Emmen. Goede ruime kamers en natuurlijk goed life cooking buffet en uitgebreid ontbijt. Zowel voor volwassenen als voor kinderen.

Verbleef: februari 2018
17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee nachten doorgebracht in dit hotel. Ruime parkeergelegenheid. Vriendelijke ontvangst bij de receptie. Kamer is voldoende ruim, badkamer met bubbelbad en aparte douche, maar wel een paar aandachtspunten. Zo vond ik het erg donker op de kamer. Lastig om te werken, want had moeite om te lezen aan het bureau. En in de kast kun je nauwelijks zien wat er ligt, zo donker. Verder was het dekbed erg broeierig, en de dekbedhoes te kort, waardoor het bij het voeteneind los komt.
Verder had ik een kamer op de derde verdieping, onder het schuine dak, met een risico om je hoofd te stoten.
Kamer met airco, en die heb je nodig, want bij open raam herrie van de snelweg.
Prima ontbijt.
Het hotel ligt ver van het centrum.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed van der Valk hotel met een paar min puntjes.
Vriendelijk personeel, ruim parkeren met elektrisch laden.
Ruime kamer met bubbelbad, kluisje, koffie faciliteiten.
Als je aan de voorkant slaapt veel last van het verkeer van de provinciale weg. Airco is niet de stilste en bed kon wel beter erg ingezakt. Diner en ontbijt goed.
Verder tevreden.

Verbleef: april 2018
2 april 2018 beoordeeld

Heerlijk hotel met een ongekend goed ontbijt!! Alles wat je maar kunt bedenken is aanwezig. Super net personeel, grote kamers die netjes zijn. Inclusief whirlpool. Shoppen in Emmen of Coevorden. Fietsen in de omgeving.

Verbleef: januari 2018