“Super eten”
Beoordeling van Indian Spices

Indian Spices
Reserveren met
Indian Spices is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 12 van 80 Restaurants in Emmen
Keukens: Indiaas
31 mei 2018 beoordeeld

Vlotte bediening
Heerlijk eten
Zeer betaalbaar
Gezellige hoekjes met veel privacy
Betaalbare drank
Zeer ruime keuze

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier voor de derde keer gegeten. En weer waren we erg tevreden. Het eten was echt lekker en het personeel erg vriendelijk.
Ook is de prijs kwaliteit verhouding erg goed.
De inrichting is grappig, omdat het eigenlijk dezelfde inrichting is als toen Schnitzel Restaurant Tirol erin zat.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We eten hier regelmatig. Een erg goed restaurant met heerlijk eten!
Pittig is ook gewoon pittig, fijne bediening en prettig geprijsd.
Uiteraard ook voor de mensen die niet van spicy houden is er volop keus.
Probeer de garlic naan ipv het gewone naanbrood en de tikki massala.
Heerlijk!

6 oktober 2017 beoordeeld

Het is alweer de derde keer dat ik dit restaurant bezoek. De menukaart kent over de jaren geen enkele variatie (net als de Chinees), maar het eten is goed en de smaak redelijk constant. Dit heeft als nadeel dat het kan gaan vervelen.

Het was nu erg rumoerig in de zaak omdat er een grotere groep (over meerdere tafels verdeeld) een restaurant breed gesprek voerde.
Omdat het druk was, vond ik het allemaal nogal lang duren. Zeker gezien het feit dat je naar dit soort restaurants gaat om te eten en niet voor de romantiek of sfeer.

De bediening is altijd vriendelijk.

Om smakelijk en niet te duur te eten, is dit een prima plek.

4 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Vooral de naan was geweldig. Lekkere curry`s die niet te scherp waren maar wel lekker gekruid. Menuutje genomen voor 27.50 met een voor en ijsje toe.

Reizigers die Indian Spices bekeken, bekeken ook

Emmen, Gemeente Emmen

In Indian Spices geweest? Deel je ervaringen!