“Gewoon doen: Reserveren en genieten!”
Beoordeling van Napoleon

Napoleon
Een tafel reserveren
za 19-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 18 van 92 Restaurants in Emmen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier voor de eerste keer gegeten en zijn verrast door de hoge kwaliteit van met name het rundvlees dat door de kok met liefde bereid is. Mooie wijnen op de kaart, vriendelijke bediening. Klein puntje van aandacht: het duurde erg lang voordat wij een eerste hapje kregen. Verder was de avond perfect, ook de muziekkeuze draagt bij aan de sfeervolle ambiance.
Prijzen zijn aan de hoge kant.

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten met onze (volwassen) kinderen. We zijn heerlijk in de watten gelegd. Het eten was voortreffelijk! Heerlijk op smaak, verfrissend, origineel. Wij hadden een topavond en komen graag nog eens terug. Bedankt Chantal en Jeroen!

Datum van bezoek: september 2019
27 juli 2019 beoordeeld

Wij hebben hier gegeten vorig weekend omdat de website en de kaart ons aanspraken. De kaart is erg uitgebreid met klassieke gerechten en gerechten met een Aziatisch tintje. Wij konden niet kiezen want alles keek ons lekker aan. Dus namen we een plank Napoleon met kleine voorgerechtjes. Het was erg lekker; je kunt alle verschillende smaken (ingrediënten) goed proeven. We dronken er een heerlijke rosé bij (MiP).
Ook de hoofdgerechten waren verfijnd. We aten eend en viscurry. Als toetje hadden we de sabayon met witte chocolademousse, verrukkelijk.
Jammer genoeg wonen we niet in de buurt anders zouden we het wel weten. Je kunt hier fantastisch eten en de bediening is erg vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2019
3 juli 2019 beoordeeld

In de zeer sfeervolle ambiance hebben wij genoten van diverse top gerechten, waaronder ook vegetarisch, die prachtig werden gepresenteerd en met goede wijn gecombineerd. Hartelijk ontvangen en bediend. Wij komen zeker terug. En vinden dit restaurant een bijzonder goede aanwinst voor Drenthe.

Datum van bezoek: juli 2019
31 mei 2019 beoordeeld

Eerst op het terras aan de straat een pintje gepakt en een keuze gemaakt voor het eten van de menukaart. Er is keuze uit vis, vlees en vegetarisch. De kaart is niet erg uitgebreid. Toen het eten klaar was om te serveren zijn we naar binnen gegaan en hebben allemaal heerlijk gegeten. Als bijgerechten rijst, patat en gebakken krieltjes.
Het kaasplankje als dessert is in mijn ogen een aanrader, al genoten mijn collega's van diverse ijsdesserts.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Napoleon bekeken, bekeken ook

Emmen, Gemeente Emmen

In Napoleon geweest? Deel je ervaringen!