“Super”
Beoordeling van De Muzikant

De Muzikant
Geclassificeerd als nr. 41 van 81 Restaurants in Emmen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer wezen eten hier! Super bediening, super eten en super prijs! Komen zeker terug. Voor het unieke all in concept!

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij wilden uiteten met de kids. Kwamen via Het Laatste tafeltje hier terecht. Prima eten. Gemiddeld. Maar als je echt uiteten wilt zou ik hier niet heen faan. Ondanks de mooie originele menukaarten en de fotolijsten behang v bn-'ers vinden wij get een niet zo sfeervol restaurant. Na een dag winkelen kun je hier prima een hapje eten. Maar wel voor de prijs van Het laatste tafeltje. De prijs die het eigenlijk moet zijn vinden wij dat dan de verhouding kwaliteit en prijs aan de dure kant.
Als er meer sfeer in de zaak gebracht wordt doet ook al veel. Bediening vriendelijk maar niet super professioneel.
Smaak van het prima maar niet meer dan dat.

23 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De Muzikant ligt in het centrum van Emmen. De bediening is vriendelijk, de inrichting passend bij het thema. Ook de menukaart is in stijl. Keuze uit 2 of 3-gangenmenu evt uit te breiden met koffie plus. Keus uit diverse lekkere voor/hoofd/nagerechten die met frietjes, aardappeltjes, koolsla en bloemkool worden geserverveerd. Dessert is heerlijk en veel, dus hou plekje vrij!

13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die De Muzikant bekeken, bekeken ook

Emmen, Gemeente Emmen

In De Muzikant geweest? Deel je ervaringen!