“Prima eten voor prima prijs”
Beoordeling van Chez Nous Lunch & Diner

Chez Nous Lunch & Diner
Geclassificeerd als nr. 30 van 92 Restaurants in Emmen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Van meer dan goed gevuld pannetje met mosselen genoten en veel side dishes. En saté ook prima. Zeker voor herhaling vatbaar voor een hapje nadat je in de stad gewandeld hebt.

Datum van bezoek: september 2019

15 januari 2019 beoordeeld

lekker diverse tapas gegeten. De bediening was zeer vriendelijk, meedenkend en behulpzaam. leuk te ontdekken dat er ook speltbier op de markt is.
het lampensysteem om aan te geven als je de serveerster nodig hebt, vind ik een perfect systeem. (wit: geen vragen/wensen, rood: wél vragen/wensen)

Datum van bezoek: december 2018
29 december 2018 beoordeeld

Hier geluncht en gedineerd. Beide keren netjes geholpen en heerlijk gegeten. Leuke ambiance. En ze hebben een leuke keuze aan special bieren.

Datum van bezoek: juni 2018
17 oktober 2018 beoordeeld

We hebben hier op een zonnige dag geluncht. De kaart biedt ruime keus en de broodjes waren zeer vers en ruim voldoende belegd. Schone tafels. Binnen moest je afrekenen.

Datum van bezoek: oktober 2018
22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat gedronken... ik had rivella cranberry besteld kreeg gewone naja dat kan gebeuren... de heren w.c was erg vies...

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Chez Nous Lunch & Diner bekeken, bekeken ook

Emmen, Gemeente Emmen

Emmen, Gemeente Emmen

In Chez Nous Lunch & Diner geweest? Deel je ervaringen!