“Prima eten, redelijke prijs”
Beoordeling van Traveller's Taste

Traveller's Taste
Geclassificeerd als nr. 55 van 81 Restaurants in Emmen
30 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben hier na een bezoek aan Wildlands gegeten. We waren positief verrast over de kwaliteit van het eten, lekker gekruide curry & sate en dat voor een prima prijs. De bediening was vriendelijk en ging goed om met onze na een dag dierentuin ietwat vermoeide kinderen.

13 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima locatie om direct na binnenkomst in Wildlands na een ‘lange’ reis even uit te rusten en wat te drinken of eten.

Het thema is reizen en specifiek vliegtuigen.
Je kunt er zelfs op gebruikte vliegtuigstoelen aan tafel zitten.
De bediening is vriendelijk, maar niet al te vlot. De menukaart is beperkt en de prijzen zijn pittig, maar de kwaliteit was goed.
De tosti is een aanrader.
Na het bezoek aan het park kun je er ook warm eten.

Op moment van bezoek waren de toiletten schoon.

Tip: Tegenover Wildlands op loopafstand is het winkelcentrum de Weiert, met meerdere fastfood of gewone restaurantjes naar keuze.

28 augustus 2017 beoordeeld

Service zonder lach, niet de moeite kunnen nemen om de kopjes mee te nemen van de vorige gasten, prijs/kwaliteit uit proportie. Het hele restaurant maakt een sfeerloze en slordige indruk. Dat geldt ook voor het terras, waar de tafels ook slecht worden uitgehaald. Pluspunten: nette toiletten en het eten kwam snel.

29 juni 2017 beoordeeld

voor ieder wat wils en klantgericht en vriendelijk personeel. Alles oogt fris en schoon, ook de toiletten.

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bediening en meteen afrekenen. Daarna niet al te lang gewacht op onze bestelling. Ook zijn er goede kinderporties aanwezig en niet al te duur. Zijn wel boven gemiddelde cafeprijzen voor luxe belegde broodjes. We hebben hier gelunched en was super! Kwaliteit van het broodje (geitenkaas, honing en walnoot) was erg goed!

Reizigers die Traveller's Taste bekeken, bekeken ook

Emmen, Gemeente Emmen

In Traveller's Taste geweest? Deel je ervaringen!