“Prima bier cafe.”
Beoordeling van Cafe de Brasserie

Cafe de Brasserie
Geclassificeerd als nr. 16 van 89 Restaurants in Emmen
1 oktober 2020 beoordeeld

Hier hebben wij toch 3 dagen vertoefd niet alleen om te eten maar ook om van de uitgebreide bierkaart te genieten. Zij hebben ook vele bieren op de tap. Kwa eten ook echt een aanrader daar. Vriendelijk attent personeel.

Datum van bezoek: september 2020

15 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart, vriendelijke en vlotte bediening, goede sfeer. Top. Niets meer over te zeggen, maar 100 tekens he....

Datum van bezoek: augustus 2020
10 maart 2020 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gezeten en een paar fijne biertjes gehad. Lekker bittergarnituurtje erbij. Mooie locatie die al 30 jaar bestaat.

Datum van bezoek: maart 2020
20 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Café de Brasserie is een gezellig ingericht café waar je vooral terecht kunt voor de enorme keuze aan speciale bieren. Alleen al een tien tot twaalftal Tripels.

Datum van bezoek: januari 2020
30 december 2019 beoordeeld

Even hier geweest om een broodje te eten en wat koffie te drinken.. je zat er prima. Goede vlotte bediening en niet duur.

Datum van bezoek: december 2019
1  Bedank Jan Jaap en Mar... S

Reizigers die Cafe de Brasserie bekeken, bekeken ook

In Cafe de Brasserie geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.