“Lekker terras en goede bediening. Goede kwaliteit van eten en drinken.”
Beoordeling van Cafe de Brasserie

Cafe de Brasserie
Geclassificeerd als nr. 14 van 83 Restaurants in Emmen
1 juni 2018 beoordeeld

Zeker een aanrader om daar na een fietstochtje even neer te strijken. Een biertje met een prima bitterbal en later een een heerlijke salade.

1 juni 2018 beoordeeld

Na een lange fietstocht kwamen we op het plein bij dit gezellige terras terecht waar een enorme keus aan bieren was.
Van een lekker wijntje en pilsje genoten.
Niet hier gegeten omdat bij de gerechten gebakken aardappelen geserveerd werd en geen friet wat manlief wilde.
Wel super goed uitgelegd door bediening dat dit door beperkte ruimte niet mogelijk was, alle begrip en daarom voor ons alleen een drankje.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na lekker te hebben genoten van rosé en wijntjes in t zonnetje op het terras ‘s avond gedineerd. Na eerst een mislukte “lederen” schnitzel te hebben terug gestuurd gekozen voor een Iers en Belgisch stoofpotje. Was redelijk op smaakt en geserveerd met gepofte en gebakken aardappelen. Geen culinair hoogstandje maar ook geen wereldprijs. Vriendelijk personeel die ons op kostten van de zaak drankjes aanbood voor het ongemaakt.

1 oktober 2017 beoordeeld

Na een fietstocht van 85 kilometer vanaf Almelo is er niets lekkerder dan onderuit gezakt op een terras te zitten met een heerlijk bietje. En dat kan uitstekend bij de Brasserie, mede door de vriendelijke en snelle bediening.

13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgelezen collectie bieren uit alle windstreken. Ook uit de regio. Vriendelijke bediening. Mooie zaak die smaakvol is ingericht

Reizigers die Cafe de Brasserie bekeken, bekeken ook

Emmen, Gemeente Emmen

In Cafe de Brasserie geweest? Deel je ervaringen!