Wildlands Adventure Zoo Emmen
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op Tripadvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Manieren om Wildlands Adventure Zoo Emmen te ontdekken
Beoordeeld op 25 september 2020 via mobiele applicatie

Een mooi park waarbij iedereen kan genieten. Het was toen wij er waren wel een verplichte looproute door Corona, maar was geen probleem . We hebben genoten van de dieren en de vlinders, gaaf om deze mooie grote blauwe vlinders te zien . We zijn 3 x in de bootjes geweest steeds weer zie of hoor je iets anders . Gaaf park jammer dat het zo ver weg ligt van ons .

Beoordeeld op 24 september 2020 via mobiele applicatie

Vanwege de COVID-19 maatregelen moesten we vooraf een tijdslot kiezen waarin we wilden arriveren in het park. Bij de kassa konden we meteen doorlopen. Het park heeft drie verschillende thema's waar je doorheen kunt lopen. Vanwege Corona waren er verplichte looproutes. De verblijven en eigenlijk het hele park zijn allemaal in dezelfde sfeer. Je kunt met een bootje en een vrachtwagen een ritje maken in de verschillende gebieden. Wij hebben nergens lang moeten wachten of last gehad van drukte. Het is een mooie dierentuin in het centrum van Emmen.

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Wij hadden tijd gereserveerd om naar binnen te mogen.
Ik snap dat we dan niet alleen zijn maar om met ongeveer 300 mensen tegelijk van de parkeerplaats te lopen vind ik wel erg veel. Dus ook allemaal gelijk bij de ingang.
Het was binnen al erg druk.
Er waren volgens ons veel te veel mensen en dan lukt de 1.5 meter echt niet.
Het leek of er niks aan de hand was.
Wij zijn na een uur weer weggegaan want het voelde niet goed.
Zonde van onze 4 entree kaarten.
Er waren ook geen goede 1.5 meter regelingen.

Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

Een heel mooi park, prachtig aangelegd. Je waant je in de leefwerelden van de dieren, en zij dus ook. Alles eromheen is ook in stijl, echt mooi.
De dieren hebben bijna allemaal ruime verblijven en alles wordt goed schoon gehouden.
Ook het verhaal eromheen is erg leuk bedacht. De info over de dieren wordt niet op saaie borden gebracht, maar als stukken uit een dagboek van iemand die neergestort is met een vliegtuig. Dat vliegtuig staat er nog en er zijn meer verlaten 'mensendingen', zoals oude wagons waar je doorheen kunt lopen IN een dierenverblijf.
Overal zijn grappige, kleine dingetjes, zoals een mini kannibalendorp, een doolhof en kleine speelrekken tussendoor. Kinderen hoeven zich niet te vervelen, ook al zien ze even geen dieren.
Je kunt in 1 'wereld' met een bootje mee en in een andere met een soort vrachtwagen.

Echt een bezoek waard, voor jong en oud.

2 minpunten:
1. alle kleine etenstentjes waren dicht, waardoor de keuze beperkt was en er lange rijen stonden bij de grote eettentjes die wel open waren.
2. Het aantal verschillende diersoorten viel tegen.

Toch zou ik hier naar teruggaan. Gewoon omdat het erg mooi is, en binnenkort opent er een aquarium bij.

Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Ofschoon een mooi park blijft het een verzameling gekooide dieren. Er is wel veel moeite gedaan om de duren veel ruimte te geven. Er is veel
Oog voor detail en het park is consequent afgewerkt rond de thema’s. De boottocht en de Safari zijn leuk bedacht.