“Rust ”
Beoordeling van Restaurant Landhotel Diever

Restaurant Landhotel Diever
Reserveren met
Restaurant Landhotel Diever is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 8 Restaurants in Diever
Keukens: Nederlands
22 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier lekker gegeten met mijn 80 jarige vader. Het eten was heel goed en de sfeer in het restaurant is rustig.De bediening is correct.
Het restaurant is ruim opgezet en de achtergrondmuziek staat precies op het juiste volume voor mensen van wie het gehoor wat achteruit gaat is dit restaurant aan te raden!

19 december 2016 beoordeeld

Leuk en prima hotel. Er zijn maar weinige hotels met zoveel vrije ruimte en rust om je heen! Weilanden met schaapjes rondom het hotel en 2 buiten terrassen, heerlijk! We hadden een mooie kamer met weiland uitzicht en het diner was zeer ok!
Binnenkort, voor Kerst 2016 komen we weer een paar daagjes logeren met onze hond. Genieten, lekker slapen en goed eten!
Heerlijk!!

4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie accommodatie. Met name gericht voor de 65+ onder ons, een zeer hoog grijs en rollator gehalte.
Langzame bediening. Prima wanneer je daar nog overnacht. Maar om daar te eten wanneer je op doorreis bent geen aanrader.
Eten was redelijk. Weinig groente. Salade stelt niets voor. De gebakken aardappeltjes wat er standaard bij geserveerd wordt veels te veel peper erop. Maar ja voor de 65+ misschien prima aangezien de smaak vervlakt?
Grote piano in de zaal , waarom? De muziek keuze via de boxen is oersaai en op een geluidsniveau gehalte dat de ouderen onders ons het niet eens horen. Kort om voor ons de laatste keer.

4 mei 2016 beoordeeld

we hebben eind april met z'n tweeën gegeten in het landhotel. We werden vriendelijk ontvangen. Het eten werd met zorg bereid en geserveerd. Het gemiddelde leeftijd van het publiek was die avond 60+. Met de ambiance, eten etc. lijkt men ook op die richting te mikken. We komen graag deze zomer nog eens terug om buiten te zitten.

17 maart 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt in een prachtige omgeving, zeer geschikt voor mensen die van wandelen en fietsen houden. Diever is een mooi dorp.

Reizigers die Restaurant Landhotel Diever bekeken, bekeken ook

In Restaurant Landhotel Diever geweest? Deel je ervaringen!